Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lola

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lola

Hallo,

Via deze weg wilde ik laten weten dat wij Lola hebben overgenomen van Bimar (zie verkoophoekje)
    Inmiddels is Lola anderhalve dag bij ons en kletst hij de oren van onze kop.
    Ook is hij flink actief, lekker aan het slopen (oeps, mn gordijnen hingen iets te dichtbij, hahahaha) en kunnen we er al bijna alles mee.

Toen we hem gingen halen vond hij ons best eng en heeft hij een aantal keer flink toegehapt.
    We hebben terplekke even doorgezet en maar even laten bijten (en dat doet echt zeer met een ara) en vervolgens toch op laten stappen.
    Binnen no-time had hij door dat ik niet bang ben en kon ik hem gewoon oppakken en begon hij daar al tegen me te praten.

Eenmaal thuis werd het nog makkelijker en intussen loopt hij over de leuning van de bank om bij ons te komen kijken, zit hij lekker op zn klimboom te spelen en te eten en vraagt geregeld om een snoepie, haha.
    Hij kan al aan mn arm schommelen en is zelfs al mee naar buiten geweest, waarbij hij steeds: Hallo Lola en Kiekiek zat te zeggen.

We zijn dan ook super blij met onze nieuwe aanwinst en hij heeft zelfs al een geluidje van me overgenomen!!
    Geweldig

wat leuk gefeliciteerd met Lola, fijn dat ze bij jullie een goed tehuisje heeft gekregen!
    Ellen & her Parrots

Comment

Gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoot hopelijk heeft hij nog een lang gelukkig leven bij jullie.. houd ons op de hoogte leuk hoor!!
      Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
      sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

Het lijkt erop dat je een heel relaxte vogel hebt overgenomen en dat je zelf ook genoeg zelfvertrouwen hebt als je dit na één dag kan en doet.

Veel plezier met Lola.
        Disclaimer: Het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en hoeft niet te stroken met andermans mening.

Comment

Dank je wel.

Ja, het lijkt vrij relaxed en dat is het in zekere zin ook.
          Toch kostte het nog flink wat pleisters en blauwe plekken omdat hij ons de baas wilde zijn.
          We hebben laten zien dat dat niet lukt en daardoor heeft hij nu al het volste vertrouwen.
          Het is een schat en een ondeugd, die bij ons een aantal dingen anders moet leren, zoals op zn standaard blijven zitten als wij dat willen enz, maar ook dat komt snel goed.

Comment

Prachtige vogel ... veel plezier met em...
            sigpic

Comment

Hee wat leuk zeg! Geniet ervan! Mooi issie hoor.

Comment

Heej, gaaf zeg ! gefeliciteerd !!!
                Chester en Samba
                Yoda en Navy

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X