volgens mij hebben ze bij pets place rotterdam 2 Molukken kaketoe's zitten toch?
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Noah Bekijk Berichtenvolgens mij hebben ze bij pets place rotterdam 2 Molukken kaketoe's zitten toch?
Comment
-
Haha, idd toevallig!
Ja die ara zit daar nog steeds, was een leuke vogel ;p
Toen ik er was hadden ze ook een witkuif, die was volgens mij ook ziek.
De papegaaien komen daar grotendeels bij Gaby van Parrotlagoon vandaan, die werkt daar volgens mij ook, het schijnt dat zij ook zieke papegaaien verkoopt dus zou idd heel goed kunnen ja van die molukkers, was nou niet echt een geweldige stage, vond het personeel daar niet zo.. ;p
Comment
-
Ik kom daar regelmatig de Molukkers en ara zitten er nog. Zien er ook niet zo mooi uit en geloof graag dat ze ziek zijn maar dat zou ik niet weten. Gaby werkt daar niet meer, de zieke papegaaien kunnen wel daarbij vandaan komen.
Als je een kaketoe wilt kopen neem er dan een van de hobby kwekers oa op dit forum die kunnen je ook eerlijk vertellen waarom je wel of niet een kaketoe (soort) moet nemen. Je kunt ook aan een valkparkietje nemen past bij je andere vogels en is een mini kaketoe zijn erg leuk! Denk er eerst goed over na informeer ook naar andere soorten! Neem eens een kijkje in de chat daar zitten soms mensen in die veel verstand hebben van papegaaien en in het bijzonder kaketoes. Eerste paar jaar is een kaketoe erg leuk en schattig maar zou er goede hulp bij zoeken om dat zo te houden.
Je kunt ook op www.ikbengeenhuisdier.nl kijken daar staat geloof ik veel over kaketoes veel sucses met de juiste informatie te verkrijgen!
Comment
-
klopt, Gaby werkt(e) daar..zij is wel aardig, en die Jan was ook wel aardig maar de rest vond ik ook niet zo! ben er niet voor niets weggegaan, was geen fijne werkplek. die molukken kaketoe's zagen er toen echt slecht uit, en zag laatst weer die molukken en blauwgele ara..vond ze er nog niet mooi uitzien..die site van parrotlagoon doet het ook niet meer..probeerde nog eens een x te kijken maar kon het niet meer vinden.Groetjes Yeala, Noah, Croky
sigpic
Comment
-
Oké. Ik kom daar alleen omdat het redelijk in de buurt is en zei het voer verkopen wat mijn vogels eten. Maar ze zijn der niet echt aardig of enthiousiast wat dat betreft. Als het goed is bestaat parrot lagoon niet meer!
Comment
-
ja kom er ook wel eens maar zou er geen papegaai kopen denk ik..verder hebben ze wel heel veel spullen voor dieren..soms moet ik echt stad en land af om iets te vinden wat ik nodig heb, hun hebben wat dat betreft wel veel.Groetjes Yeala, Noah, Croky
sigpic
Comment
-
Dank jullie wel voor de adviezen.
Wat ik al vertelde,ik ben gewoon informatief aan het kijken.
Ik las ergens dat een gaai rond de 2000euro kost.
Woensdag heb ik een auto ongeluk gehad,dus eerst een nieuwe auto kopen(total loss verklaard) en dan gaan we verder kijken naar een gaai.
Groetjes Missy.
Comment
-
Ik was vandaag weer ff bij Pets Place Rotterdam. Ik schrok er gewoon van hoe slecht en onverzorgd de gaaien eruit zien!! overal veren op de grond, geen mooi verenpak. 1 van de Molukken was nog steeds kaal op ze buikje, echt zo sneu, en al die kinderen maar lekker tegen de ramen aan bonken, lijkt me ook niet echt rustgevend voor de gaai. Hoop dat ze uiteindelijk toch nog een goed huisje krijgen, waar ze de liefde en verzorging krijgen die ze nodig hebben!! Vind het een dier onvriendelijke zaak!Groetjes Yeala, Noah, Croky
sigpic
Comment
Comment