Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoi Hoi!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi Hoi!

Het werd maar eens tijd om te registreren hier! Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar voor het geval ik eens wil reageren of vragen heb, heb ik een acount aangemaakt

Ik heb zelf geen papegaai maar ben al wel een tijdje aan het rond kijken voor een grijze roodstaart!

Ik ben altijd al wel van de vogels geweest, heel lang een parkietje gehad en heb nu 2 tamme huisganzen en een stel lekkere tamme kippen die altijd bij me en op me komen zitten! het is dus al een gezellige boel maar ik zou graag een diertje willen die ik binnen ook kan vertroetelen, de ganzen en kippen lopen om het huis maar dat gepoep van die ganzen wil je echt niet in huis hebben!

verder ben ik paraveterinair dus al het medische vind ik erg interessant!

Ik zal wel niet veel meedingen in topics ben nu al een heel tijdje stille lezer, maar dan weten jullie in iedergeval dat ik er ben!

Groetjes

hallo
    nou een gaaitje of niet je bent hier in iedergeval voor mij welkom.
    ik heb zelf ook eerst 1 jaartje mee gelezen voor ik mij aanmelde.
    en lees ook een echte dieren vriend dus. nou hier is het net zooon gezelige boel. want naast mij gevleugelde vrienden loop hier ook 2 honden rond 1 konijn en 4 schilpaden en niet te vergeeten onze kat felixs maar vertel hem maar niet dat hij een kat is want dan word hij boos hihihi hij wijgert dan ook zijn eten op te eten zonder dat er een schepje vogelzaad op zit hihihi en slaapen in een man nee hoor op de bodem van de vogelkooi is toch veeeeeeeel beter. hoe zo hij denkt dat hij een vogel is
    ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
    dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

Comment

leuk!

Jij hebt ook aardig wat vogels zeg!
      Hoe ben jij aan je vogels gekomen dan? Op marktplaats zie ik veel rondslingerende vogels waarbij het alleen om geld gaat en niet om het diertje (soort van broodfokkers?) dat wil ik liever niet stimuleren...

Comment

hoi hoi
        mijn grijsje heb ik via een ander form van een vrouw die er door echte omstandigheden niet meer voor kon zorgen.
        mijn 2 bontjes heb ik bij een kweker gekocht. mijn 3 valkjes zijn van 2 nesten van mensen uit de buurt die door de auders niet meer werden verzorgt. en mijn grasje ik hier komen aan vliegen en was supper tam al dus was een huisvogeltje maar nu na 1.5 jaar en verschilende berichten heeft nog steeds niemand zich gemeld. dus die beschouw in nu als eigen. en we hebben een voljare met wat meer grasjes.
        ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
        dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

Comment

Welkom hier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door melice Bekijk Berichten
            Welkom hier!
            dankje

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X