hallo
Deze site heeft me heel erg getrokken doordat er heel veel info te vinden is met betrekking tot kromsnavels.
vandaar mijn aanmelding.
Wij hebben sinds zaterdag een grijze roodstaart (Rockey)
Rockey is 14 weken oud en heel nieuwschierig en leergierig!
Hij begint al met kleine geluidjes te maken, probeerd alles te slopen en gaat graag op verkenning uit!
er zijn nog een aantal dingen die bij mij vragen naar boven halen!
zo is Rockey bijvoorbeeld overdag nog wel eens moe! maar moet je dan ook de hoes over de kooi doen of echt alleen 's avonds?
en het eten van Rockey kun je dat beter de hele dag door laten staan of een paar uurtjes en dan weghalen.
je wil natuurlijk alles zo goed mogelijk doen! (niet dat dat altijd mogelijk is).
hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!
Deze site heeft me heel erg getrokken doordat er heel veel info te vinden is met betrekking tot kromsnavels.
vandaar mijn aanmelding.
Wij hebben sinds zaterdag een grijze roodstaart (Rockey)
Rockey is 14 weken oud en heel nieuwschierig en leergierig!
Hij begint al met kleine geluidjes te maken, probeerd alles te slopen en gaat graag op verkenning uit!
er zijn nog een aantal dingen die bij mij vragen naar boven halen!
zo is Rockey bijvoorbeeld overdag nog wel eens moe! maar moet je dan ook de hoes over de kooi doen of echt alleen 's avonds?
en het eten van Rockey kun je dat beter de hele dag door laten staan of een paar uurtjes en dan weghalen.
je wil natuurlijk alles zo goed mogelijk doen! (niet dat dat altijd mogelijk is).
hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!
Comment