Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo
    Deze site heeft me heel erg getrokken doordat er heel veel info te vinden is met betrekking tot kromsnavels.
    vandaar mijn aanmelding.

Wij hebben sinds zaterdag een grijze roodstaart (Rockey)

Rockey is 14 weken oud en heel nieuwschierig en leergierig!
    Hij begint al met kleine geluidjes te maken, probeerd alles te slopen en gaat graag op verkenning uit!

er zijn nog een aantal dingen die bij mij vragen naar boven halen!
    zo is Rockey bijvoorbeeld overdag nog wel eens moe! maar moet je dan ook de hoes over de kooi doen of echt alleen 's avonds?
    en het eten van Rockey kun je dat beter de hele dag door laten staan of een paar uurtjes en dan weghalen.

je wil natuurlijk alles zo goed mogelijk doen! (niet dat dat altijd mogelijk is).

hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!
    Rockey

tja een baby slaap in het begin ook dag en nacht dus dat is normaal. en ja de eene gebruikt een doek de ander niet. ik moet zegen dat ik nog nooit een doek heb gebruikt. en toch al ruim 6 jaar bonteboertjes heb. en natuurlijk mijn kido sins nu een klein half jaartje.
    ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
    dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X