Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo

Ik ben nieuw hier en stel mezelf even voor.

Ik ben Peggy, 32 jaar en woon in tilburg.

Ben een beetje rond aan het kijken voor informatie voordat ik een roodstraart ga aanschaffen.

Wel heb ik een vraagje. Ik heb contact gehad met een kweker uit Den bosch via Marktplaats. Aankomende week ga ik kijken om er een uit te kiezen. Ik nam contact met hem op voor een baby gaai van 13 weken maar die waren net verkocht. Nu vertelde hij me dat hij ook nog van 8 weken heeft zitten. Hij zal me gaan uitleggen hoe de voeding werkt en dan kan ik hem/haar al meenemen. Maar ik vind het toch wel een beetje eng. Is het niet te vroeg? Ik heb wel vaak valkparkieten met de hand gevoerd maar ik denk dat dat heel anders is?

Zou graag wat meningen van kenners horen.

In ieder geval ben ik blij dat dit uitgebreide forum bestaat, er staat echt heel veel info op.

Groetjes Peggy.

8 weken vind ik wel wat vroeg. maar moet ook eerlijk zijn ik ben niet zo van de handopfok. natuurlijk mocht het nodig zijn altijd doen maar om dat ze dan tamer zouden worden ????? en inderdaat een gaai voeren is heeeeeeeeeeeeeel wat anders dan een valkje of parkietje (dat heb ik zelf ook wel moeten doen) ben ik laast achter gekomen toen ik het grijsje van een vriendin moest voeren om dat hij toch niet zelfstandig genoeg was om totaal zelf te eten.en dus wat te veel afviel maar michien zijn er meer die hun mening er over willen geven.
    ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
    dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X