Hallo, ik ben Coco de En heb sinds vandaag een nieuw plekje bij een hoop maatjes gekregen eerst zat ik altijd alleen , behalve als mn baasje uit school was , dan kwam die bij me spelen op zn kamertje , waar mijn vaste plekje was aan zijn voeten einde , en vandaag voelde ik dat er wat aan de hand was , en wilde me niet laten pakken , maar eenmaal in de vervoersbox had ik weer praatjes en heb de hele weg gekletst , en zo kwam ik ook in het nieuwe huis aan , al pratend , nu zit ik in een iets grotere kooi , maar die mag pas open als ik gewiekt ben , dat liet ik vanmiddag niet toe , dus dat is maar even zo gelaten , maar aan de beurt kom ik zeer zeker , we zullen wel zien wanneer ik aan de beurt ben want ik mag eerst even wennen aan mn nieuwe plekje , mn kooi is vol met speeltjes , maar wat moet ik er nou toch mee , dat moeten we nog even uitzoeken , ik heb wel heerlijk gegeten en heb een lekker kippebotje al gehad die ging er heel goed in , en die walnoot ? wat moet ik daarrrrr nou mee ook daar kom ik nog wel achter , zo dit was even een update over mijn verhuizing , en ik denk dat ik het hier prima naar mijn zin zal krijgen , komt wel goed met mij !!
Gaaiengroetjes van Coco
Gaaiengroetjes van Coco
Comment