Hallo ik ben nieuw hier mijn naam is Joeki.
Ik ben in het bezit van 2 geweldige lieve grijze roodstaarten Ricky en Binky.
Ze hebben altijd in gewone kooien gezeten maar sinds vorige week zaterdag hebben we 2 prachtige nieuwe kooien voor de papegaaien in huis.
Vandaag zijn de borstveren opgestuurd voor dna onderzoek.
Wij denken zelf dat Ricky een mannetje is en Binky een vrouwtje.
Maar volgende week weten we het zeker.
Ricky hebben we nu inmiddels 6 jaar in huis deze papegaai stond in de dieren winkel hier in de buurt en we waren er direct weg van nog nooit 1 seconde spijt gehad van onze aanwinst wat een genot zo`n dier.
Binky hebben we nu inmiddels 2 en een half jaar in huis deze papegaai hebben we bij partikulieren vandaan de eigenaresse vond dat haar man teveel aandacht gaf aan het dier en niet aan haar.
We gingen kijken en de keus was snel gemaakt.
Zou ze beiden voor geen goud meer willen missen.
Ik ben in het bezit van 2 geweldige lieve grijze roodstaarten Ricky en Binky.
Ze hebben altijd in gewone kooien gezeten maar sinds vorige week zaterdag hebben we 2 prachtige nieuwe kooien voor de papegaaien in huis.
Vandaag zijn de borstveren opgestuurd voor dna onderzoek.
Wij denken zelf dat Ricky een mannetje is en Binky een vrouwtje.
Maar volgende week weten we het zeker.
Ricky hebben we nu inmiddels 6 jaar in huis deze papegaai stond in de dieren winkel hier in de buurt en we waren er direct weg van nog nooit 1 seconde spijt gehad van onze aanwinst wat een genot zo`n dier.
Binky hebben we nu inmiddels 2 en een half jaar in huis deze papegaai hebben we bij partikulieren vandaan de eigenaresse vond dat haar man teveel aandacht gaf aan het dier en niet aan haar.
We gingen kijken en de keus was snel gemaakt.
Zou ze beiden voor geen goud meer willen missen.
Comment