Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi

Hallo allemaal, ik lees hier al een hele tijd zo nu en dan en aangezien ik net mijn eerste bericht geplaatst heb lijkt het me netjes dat ik me ook eens voorstel.
    Ik ben Ann, woon in Belgie en ben in het verleden mijn vogelhobby begonnen met gras-en valkparkieten in een volière. Als 2de stap zijn daar nog wat andere soorten parkieten bijgekomen, tot ik in 2006 enkele volières in aluminium gebouwd heb en zo de overstap naar papegaaien maakte. Vandaag heb ik 13 vogels, waarvan 1 koppel zonparkieten, 1 bont boertje als huiskamervogel, 2 koppels edelpapegaaien, een koppel grote en een koppel kleine ara's en een koppel grijze roodstaarten. Een deel van de vogels is tam, de rest halftam, ze hebben allemaal een naam, ennuh ... ik ben behoorlijk gek op hen

hallo ann

welkom hier en wij kennen elkaar al

Comment

Hallo Ann,

wees welkom hier , maar Hermann is niet zoals elke Nederlander hoor , we hebben hier ook nog normale rondlopen,

mvg Frank

Comment

Dank jullie wel, Herman en Frank. Herman, we kennen elkaar inderdaad . En Frank, jou heb ik ook al eens live ontmoet maar dat is alweer een hele tijd geleden en waarschijnlijk herinner je je mij niet echt meer.

Ik vond Herman eigenlijk een behoorlijk normale Nederlander ....

Comment

Hoi ann

welkom op het forum

groetjes rolf

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X