Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw hier, hallo iedereen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw hier, hallo iedereen!

Hallo iedereen,

Ik ben Lieve. Ik ben getrouwd en heb drie kinderen van 17, 14 en 8 jaar. Ik woon in België, West-Vlaanderen. We hebben momenteel enkele huisdieren namelijk een hond, een kat, een dwergkonijntje, een pony en twee chinchilla’s.
    Ik had er vroeger al aan gedacht om een papegaai aan te schaffen maar toen was het niet echt een goed moment door een eigen zaak en de kinderen die nog klein waren enz. Maar ik ben enkele maanden geleden naar een grote dierenwinkel geweest een daar hadden ze een (nog redelijk jonge) blauwgele ara. Ik heb tientallen minuten voor de kooi blijven kijken en sindsdien is de “papegaaiendroom” weer opgewakkerd en ben ik info gaan opzoeken en zo ben ik hier terecht gekomen. Ik heb al bijna alles doorlezen en vond het wel tijd om me zelf een aan te melden en evt. zelf vragen te kunnen stellen.
    Hopelijk gaan jullie me kunnen helpen in mijn keuze en de verzorging van mijn evt. toekomstige papegaai!

Groetjes

ps. ook zal mijn zoon gebruik maken van dit account, ook hij is zeer geïnteresserd in papegaaien en staat volledig achter de keuze om een papegaai aan te schaffen.

Hallo lieve,

Welkom op het forum en veel plezier hier.

Ook leuk dat je zoon op het forum meeleest,wat mij wel verstandig lijkt is dat hij een eigen acount neemt zodat voor de andere leden duidelijk is met wie men te doen heeft.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
      Ook leuk dat je zoon op het forum meeleest,wat mij wel verstandig lijkt is dat hij een eigen acount neemt zodat voor de andere leden duidelijk is met wie men te doen heeft.
      Ik zou het nu toch liever bij één account houden,ik zal m'n wachtwoord veranderen, nu zal hij waarschijnlijk toch niets te vragen hebben, waarschijnlijk enkel als we een gaai hebben en mocht het toch zo zijn kan ik een berichtje plaatsen met zijn vraag.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X