Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo allemaal

ik ben bianca sinds vrijdag 25-02-2011 de trotse eigenaar van een witkuifje.
    zij is 7 jaar oud en een grote knuffel.
    ik heb haar gevonden via marktplaats.
    na een pbfd onderzoek die helemaal goed was ben ik haar afgelopen vrijdag op gaan halen.
    ze zit nu op het moment nog niet mooi in haar veren die heeft ze verloren of uitgetrokken.
    bij haar vorige eigenaar door dat zij alleen pinda's en zonnenbloem pitten te eten kreeg en helemaal geen aandacht.
    ze hadden haar zelfs geen naam gegeven omdat het maar een vogel was die dat toch niet snapte volgens hun.
    wij hebben haar de naam chloe gegeven.
    nu hopen wij door haar veel liefde een goede verzorging genoeg aandacht en de juiste voeding haar weer mooi in de veren te krijgen en houden.
    volgens de DA zit er wel een grote kans in dat ons dat moet gaan lukken.

ze heeft nu een mooie grote kooi die altijd open staat de nodige speeltjes en stokken touwen in en buiten de kooi.
    net naast de kooi hebben we een lang dit touw bevestigd aan het plafond en loopt door tot de grond.
    en een mooie grote schommel met speeltjes eraan die we ook aan het plafond hebben bevestigd naast het touw.
    mijn man heeft zelf een gaaien klimrek gemaakt die staat op de grond met allerlij speeltjes zoals touwen een ring enz enz .

daarnaast krijgt ze elke dag verschillend vers fruit af en toe verschillende verse groente pellets en een beetje gewoon voer die koop ik bij een .
    vogelvoeren speciaal zaak bij ons in de buurt en die mengen het voer zelf .( ben ook met dit voer naar de DA geweest en volgens hem helemeel goed)
    water met vitamine er in.

en om de dag sproei ik haar met een plantenspuit daar moet ze nog aan wennen want dat was nog nooit gedaan bij haar.

als ik wat foto's op de computer van onze chloe heb staan dan zet ik die meteen hier op het forum.

gr bianca en chloe

Hoii,

Gefeliciteerd met je kaketoe, hoop dat je met 2 benen op de grond staat want ze zijn zonder goede opvoeding niet makkelijk.
    Ben benieuwd naar de foto's!
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X