Hoi wij zijn dusty en tommy.
Ik (dusty) loop hier al een jaar of 5 rond en vind het heel leuk hier.
gister heb ik er een broertje of zusje bij gekregen tommy genaamt ,
het is een pyrrhura van 5 weken oud.
Best een leuk beestje hoor maar nog een beetje onhandig.
Maar goed dat gaan ik hem allemaal wel leren want ik vind hem wel grappig.
Onze baasjes Mariska en Hans passen heel goed op ons en we krijgen ook van alles.
ik trek het meest naar het vrouwtje en tommy meer naar het baasje , maar dat was ook de bedoeling haha.
Maar ik vind de baas ook wel leuk hoor want hij gaat altijd met mij douchen en dat is best wel lekker want ik ben eigenlijk altijd in de rui dus kunnen die losse veertjes lekker weg gespoeld worden.
Als de baasjes met vakantie gaan( wat niet zo vaak gebeurt gelukkig haha) gaan ik logeren bij ome jan Hooimeier in meppel.
Dan krijg ik gelijk mijn apk keuring en mag ik lekker een weekje logeren.
De ene keer met een grijsje en de andere keer met een amazone dat is best leuk hoor.
Als het goed is gaan we volgend jaar weer een weekje en dan gaan jacky en pino ook mkee.
Dat zijn de vogels van de moeder van het vrouwtje en die zijn ook wel leuk hoor .
maar volgende keer vertel ik wel wat meer.
groetjes Dusty en tommy.
en de baasjes natuurlijk.
Ik (dusty) loop hier al een jaar of 5 rond en vind het heel leuk hier.
gister heb ik er een broertje of zusje bij gekregen tommy genaamt ,
het is een pyrrhura van 5 weken oud.
Best een leuk beestje hoor maar nog een beetje onhandig.
Maar goed dat gaan ik hem allemaal wel leren want ik vind hem wel grappig.
Onze baasjes Mariska en Hans passen heel goed op ons en we krijgen ook van alles.
ik trek het meest naar het vrouwtje en tommy meer naar het baasje , maar dat was ook de bedoeling haha.
Maar ik vind de baas ook wel leuk hoor want hij gaat altijd met mij douchen en dat is best wel lekker want ik ben eigenlijk altijd in de rui dus kunnen die losse veertjes lekker weg gespoeld worden.
Als de baasjes met vakantie gaan( wat niet zo vaak gebeurt gelukkig haha) gaan ik logeren bij ome jan Hooimeier in meppel.
Dan krijg ik gelijk mijn apk keuring en mag ik lekker een weekje logeren.
De ene keer met een grijsje en de andere keer met een amazone dat is best leuk hoor.
Als het goed is gaan we volgend jaar weer een weekje en dan gaan jacky en pino ook mkee.
Dat zijn de vogels van de moeder van het vrouwtje en die zijn ook wel leuk hoor .
maar volgende keer vertel ik wel wat meer.
groetjes Dusty en tommy.
en de baasjes natuurlijk.
Comment