Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo,
    wij zijn jack en frida allebei 39 komen uit franeker we hebben 2 honden nouki en ollie en een poes joepie.
    na jaren het erover te hebben gehad is morgen de grote dag voor ons , we krijgen grijsje van 14 weken die bij ons wonen.
    eerst goed overnagedacht goed veel informatie inwinnen voor dat je er aan begint.
    morgenvroeg eerst de grote kooi halen ,heel veel speelgoed en klimtouwen gekocht + voeding.
    we kunnen niet wachten tot het morgen is.
    ps:weet iemand een leuke naam we worden het maar niet eens.
    groetjes jack en frida

Jafri

Comment

Hallo Jack

Welkom op dit leerzame forum.
      Leuk dat jullie de stap gezet hebben om vandaag een grijsje te nemen.
      Wij zitten ook op ons grijsje te wachten.
      Wat spannend he!
      Hou ons op de hoogte zou het hartstikke leuk vinden.
      Liefs Trixie en

Comment

Welkom en

Ik ben nieuwsgierig van aard, waar komt je grijsje vandaan? Heb je hem/haar al een keertje bewonderd? Wat heeft je doen besluiten om een grijze aan te schaffen?

Wachten duur lang, maar een grijze roodstaart is een fantastische vogel

succes

Comment

sammy

Hallo,
          We hebben ons grijsje gistermiddag opgehaald in Drente bij een hobbykweker die zo en dan een nestje heeft.
          Het zag er allemaal prima daar en we hebben veel tips en uitleg gekregen. De grijsjes zijn gedeeltelijk door de ouders opgevoed en verder met de hand .
          We hadden een transsportkooitje gekocht want we wilden haar niet in een doosje doen. Thuisgekomen in haar nieuwe kooi gezet en even een paar uurtjes laten bijkomen.Ze heeft niet veel gegeten, maar leek beslist niet onwennig. Vanmorgen bleek er toch flink wat voer uit het bakje te missen! Toen ik beneden kwam maakte ze schattige geluidjes en heb ik haar even op de hand genomen met wat fruit. Ze stapt heel goed op en laat zich ook makkelijk aaien.
          Vanmiddag en vanavond is ze flink in de weer geweest in de kooi (klimmen, klauteren en gek doen,geweldig om te zien!) en heeft ze goed gedronken en gegeten. Vooral zaad, maar ook de pellets lukken al aardig.Tussendoor een tukje gedaan en zelfs al even los boven op de kooi gezeten. Daar leek ze van te genieten aan de enthousiast geluidjes te horen.
          Voor ons is het nu al ontzettend genieten en dat wordt vast alleen nog maar meer!

Comment

Jack wat een geweldig verhaal om te lezen.
            En nu al zo dapper om op verkenning uit te gaan.
            Ik hoop dat als ik de mijne mag ophalen dat het net zo gaat als bij jou
            Liefs Trixie en

Comment

sammy

Click image for larger version

Name:	IMG_1334.jpg
Views:	1
Size:	62,0 KB
ID:	207476Click image for larger version

Name:	IMG_1343.jpg
Views:	1
Size:	58,5 KB
ID:	207477even een paar foto,s van sammy .
              Vanmiddag krijgt hij zijn nieuwe inboedel ,de post is helaas wat laat met zijn huisraad,<speeltjes ,touwen,javatakken> vanmorgen voorzichtig gesproeit met wat nevel vond ze lekker.

En nu slaapt hij lekker,het is zo,n lekker ding.
              groetjes
              jack en frida

Comment

Wat een lieffie zeg
                Liefs Trixie en

Comment

Welkom op het forum !!!
                  Chester en Samba
                  Yoda en Navy

Comment

Ads onder in topics

Collapse