Mijn naam is Yolande en ik woon samen met mijn vriend en we hebben een dochtertje van vijf maanden, een kat, een hond en nu nog twee ara's in Oldebroek. We hebben een groenvleugel Diesel en een blauwgele ara Whisper. Helaas moeten we afscheid nemen van ze omdat ons dochtertje allergisch blijkt te zijn. Als het goed is hebben we voor beide ara's een goed huis gevonden. Zaterdag komen er mensen voor Whisper (via dit forum) kijken en dinsdag komt de dochter van een kennis met haar blauwgele ara kennis maken met Diesel.
Wat een verdriet hebben we dat we afscheid moeten nemen van ze, maar ik ben blij dat zoals het er nu uitziet dat we voor beide een goed huis hebben gevonden en dat ze ook allebij meteen bij een nieuw vriendje komen. Ze zijn pas twee en zijn wel al vanaf het begin bij elkaar. Dus ik hoop dat ze kunnen wennen aan hun nieuwe vriendjes en dat ze niet te veel heimwee krijgen.... Pffff heb alweer een brok in mijn keel nuik dit aan het schrijven ben.
Wat een verdriet hebben we dat we afscheid moeten nemen van ze, maar ik ben blij dat zoals het er nu uitziet dat we voor beide een goed huis hebben gevonden en dat ze ook allebij meteen bij een nieuw vriendje komen. Ze zijn pas twee en zijn wel al vanaf het begin bij elkaar. Dus ik hoop dat ze kunnen wennen aan hun nieuwe vriendjes en dat ze niet te veel heimwee krijgen.... Pffff heb alweer een brok in mijn keel nuik dit aan het schrijven ben.
Comment