We hebben het ook nog niet besloten, we gaan er even goed over nadenken of het een optie is. Helemaal omdat de groenvleugel zo gehecht is aan ons.
X
-
Ja het zal met Diesel moeilijk worden om te herplaatsen.
En misschien is het wel een optie om te overwegen.
En je doet het niet voor de lol weg.
Maar zou je dochtertje daar last van hebben??
Of echt binnen omdat je daar meer last van kunt hebben.
Mijn schoonmoeder is ook allergies maar dat is echt binnen het ergste.
Dikke ogen en een fikse loopneus.
Buiten heeft ze er soms last van.
Ligt aan de tempratuur ,tijd van het jaar ga zo maar door.
Dus ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is.
Gr.Ingrid en SjaakieLiefs Trixie en
Comment
-
Dat is het ook... We zijn bang dat Diesel ergens anders moeilijk zal aarden. We hebben al eerder gedacht ze naar buiten te doen maar voor Whisper geen optie. Die krijgt straks alle aandacht en liefde die ze nodig heeft.
Als we het zouden doen weten we dat het een gok is. Ze lijkt er nu buiten geen last van te hebben als de vogels buiten op de standaard zitten en zij is ook buiten. We hebben een redelijk grote tuin dus we kunnen een gedeelte maken met een voliere en een binnenverblijf. Zelf denk ik dat als de vogels het huis uit zijn ze opknapt..... Tuurlijk we beseffen ons dat er een risico aan zit.... Maar voor Diesel is het de beste optie denken we. En voor Whisper hebben we ook de beste oplossing gevonden. Die mensen zijn helemaal weg van haar en ze zal daar ook nog meer aandacht krijgen als hier!
Ik snap de kritische opmerking Henk, maar we willen ook gewoon doen wat het best is voor de vogels. Met alle emoties die daar bij komen. Helemaal omdat Diesel zo duidelijk laat merken niks met andere mensen te maken wil hebben.Diesel en Balou
x Harley en Izzy
Comment
-
Hoi Macara
Ik vind het idee niet raar of niet kunnen.
Als Diesel daar gelukkig van word en jullie kunnen hem toch behouden.
Waarom dan niet zou ik denken.
En jullie nemen juist de tijd om te kijken wat het beste voor jullie gezondheid is en van je dochter.
En als hij gewoon niet bij andere gelukkig zal worden????
En jullie hebben de ruimte en zin en tijd daarin vind ik het nog niet zo`n slechte gedachten.
En krijg Diesel toch de liefde van jullie.
Dus ik zou het een goede optie vinden voor jullie en voor Diesel.
Jullie weten als de beste wat Diesel nodig heeft
Comment
-
Dankjewel Ingrid! Je berichtje doet me goed! We willen sgewoon het beste voor beide! En tuurlijk is het nogal dubbel als je je vogel weg doet en er een andere voor in de plaats zou nemen. Voor mij is dat idee ook heel dubbel. Maar we weten zeker dat Whisper niet gelukkig zou worden als voliere vogel. En we denken echt dat Diesel het wel goed zal doen. Pfffff moeilijk allemaal......Diesel en Balou
x Harley en Izzy
Comment
-
Ik heb je geaccepteerd hoor.
En ik weet 100% zeker dat je het uit het oogpunt bekijkt van Diesel.
Van Wishper is het overduidelijk goed.
Nu het beste voor Diesel en daar moet je voor gaan en uiteraard jullie gezondheid.
Comment
Comment