Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Ja ze zijn prima de nacht door gekomen, ik heb ze nu gewoon in de kooi zitten, dus niet in het slaapzakje. de oudste eet in elk geval ook wat van de trosgier en ik heb een bakje met water in de kooi gezet (ze kunnen er niet in zitten, maar wel met het kopje er door heen) en dat bevalt ze prima.
namen hebben ze nog niet die mogen mijn meiden verzinnen, maar die zijn het weekend weg.
Sinds 11-2-2012 woont bonte boertje Kiki bij ons. Dieren maken een huis tot een thuis.
Als het goed is zjn hier de foto's. zoals jullie wel zien is er duidelijk verschild tussen de groene en de gele aga. Ik moet wel zeggen dat de gele het goed doet, is goed allert, eet goed, maar ja, je kan mij bijna niet wijse maken dat ze even oud zijn....
Sinds 11-2-2012 woont bonte boertje Kiki bij ons. Dieren maken een huis tot een thuis.
ze eten trouwens beide van die trosgier, dat is wel een goed teken. Yeah...alleen nu denk ik dat ik ze niet 5 x hoef te voeden en dat drie keer voldoende is. Is dit juist?
Wat leuk die foto`s.
En ik denk er hetzelfde over als jou hij/zij die is volgens mij ook echt wel ouder.
Lijkt me ook duidelijk te zien.
Die kleinste zal wel hele mooie kleuren krijgen hoor.
Wat een knapperds zeg. Erg leuke vogeltjes. En inderdaad. Die gele is denk ik ook echt wel jonger. Ik denk zelfs dat hij iets jonger is dan 4,5 week. Die grote lijkt me dan meer 4,5 a 5 weken. Ze groeien wel megasnel hoor in een week tijd.
Ik ging Kiwi met 4 weken halen en toen moest hij 3 x per dag pap, dus dat zou ik dan in principe ook aanhouden bij die van jou. Zeker als ze zelf al wat trosgierst eten.
Ben benieuwd wat je dochters voor namen zullen verzinnen. En ze zullen wel erg nieuwsgierig naar ze zijn.
Ik heb ook 2 dochters die ook weg waren het weekend toen ik Kiwi ging halen. O zo blij waren ze toen ze hem eindelijk konden zien, hahaha.
ik heb ze net even gewogen. de gele weegt 45 gram en de groene die weeg 48 gram. zo heb ik in elk geval een maatstaaf waarmee ik ze in de gaten kan houden. het verschil in gewicht vind ik trouwens wel meevallen.
ja de meiden ga ik straks ophalen, ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren, hoe de aagjes gaan reageren trouwens ook. als de kinderen ze gezien hebben zal ik weer even in een slaapzakje doen voor de rust. dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan.
geringd? nee. Moet dat dan? ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik geflest ben. Haal ik geen vogel uit een dierenwinkel maar bij een hobbykweker, kloppen er nog zaken niet...*mopper*
de vogels hebben trouwens de namen Paul (groen) en Fien (geel) gekregen. dat hebben de kinderen weer goed gedaan (ookal zeg ik het zelf)
Comment