Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook nieuw hier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ook nieuw hier

Hallo allemaal,

ook ik ben hier nieuw en wil me even voorstellen. Ik en mijn gezin bestaande uit mijn man, 4 kids en mijn schoonvader hebben een grote voorliefde voor dieren. buiten onze vogels zang en papagaai en parkieten hebben we ganzen, kippen, konijnen, eenden, honden, baardagamen en paarden. eerst hadden we enkel een binnenvolliere met valkjes en een grote kooi met 1 grasparkietje Pietje die niet kan vliegen maar door onze voorliefde voor vogels is dat een volliere geworden met verwarmt binnen hok met aan een kant zangvogels zoals amadines, goudvinken diamantduifjes distelvinken japanse nachtegalen. aan de andere kant pennanten; halsbanden, alexander, fisheries, rossela's grasparkieten edelpapagaai etc.
    NU heben we binnen nog 4 kakarikies van 4 tot 5 weken op handopfok nee niet bewust maar werden niet gevoed en werden naar ons gebracht. deze 4 zullen tot het voorjaar binnen blijven en nog een paar weken hand gevoed worden. Ik heb dan toch gemerkt dat handopfok langer duurt dan natuurbroed. geeft ook niks ik heb de tijd en neem de tijd. Nou dat was het wel ongeveer anders heb ik niks meer te lullen op het forum

groetjes,
    tamlin

Welkom op het forum !!!! Een gezellige beestenbende bij jullie , leuk !!!
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

dank je wel

Comment

Welkom! Inderdaad een hele beestenboel :-)

Dacht dat ik al een hele beestenboel had met 2 ara's, 2 katten (sinds kort nog maar 1) en een hond en een paard.... (paard staat niet thuis)
        Diesel en Balou

x Harley en Izzy

Comment

bij ons heerlijk de paardjes aan huis, daarom ga ik als rasechte hagenaar nooit meer weg uit belgiƫ heb nu een lekker lappie grond voor het zelfde geld als ons appartement 3 hoog achter ok was wel centrum en nu behoorlijk renoveren al sinds 2009 zal ook nog ff duren maar ja, je kan niet alles hebben en als de kids en de beestjes er maar warm bij zitten ben ik gelukkig en zal heus niet bij deze vogels of dieren blijven heb altijd al een gezellige kinderboerderij willen hebben en nu ook nog eens de kans dus ik ben een gelukkig mens. En het gezegde ' wat je zaaid zul je oogsten' komt in positieve zin ook nog eens uit. mijn oudste had een oververmoeid duifje gevonden in mei en meegenomen naar huis. ik naar de apotheek (hebben hier op dorp nog zo'n oude gifmenger die duivenmelker is) verhaal uitgelegt hij wat krachtbrouwsel gemaakt en 3 dagen later vloog hij terug uit. ze had wel zijn ringnummer genoteerd dus nu zijn we druk op duivensites om er ooit achter te komen hoe het met het duifje is. vind ik zo lief van een meisje van 11 jaar. nu zijn duiven wel offtopic maar zegt wel dat wij niet enkel van kromsnavels houden maar gewoon van dieren

Comment

Wij zijn twee jaar terug van Amersfoort verhuisd naar een klein dorpje in de gemeente Oldebroek (bij Zwolle). Heerlijk rustig wonen en een veel groter huis met tuin dan we voor dit geld in de regio Amersfoort konden krijgen. Als we de straat uitlopen zitten we in het bos.. Dus ideaal met onze hond ( een Oud Duitse Herder) van 1 jaar oud. Mijn paard staat nog in Putten op een grote pensionstal, dit ook omdat ik hem samen heb met mijn zusje en zij nog in Amersfoort woont.
            We hebben hier mooi de ruimte in huis dus een grote binnenvoliere voor de twee ara's gemaakt en van het voorjaar krijgen ze een buiten voliere van 7 meter lang.
            Diesel en Balou

x Harley en Izzy

Comment

Welkom op het forum.
              En paarden ik wou dat ik nog kon rijden heerlijk gewoon.
              Maar een leuke beestenbende.
              Liefs Trixie en

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X