Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groenvleugelara 23 weken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• groenvleugelara 23 weken

hallo, goeie morgen !

ik heb 4 ara,s
    3 blauw met geel
    en 1 goenvleugel man van 23 weken

hier gaat het over , deze vogel wil niet zelf eten .
    wat kan ik hier aan doen ?

Hallo

waar komt die vandaan contact op nemen met die persoon al zou je verwachten met die leeftijd dat die zelfstandig zou zijn. Je kan ook pap voeding aanmaken en in een bakje doen misschien pakt die dat wel op.

Comment

groenvleugel

hij pakt alles wel aan
      maar eet alleen pap, en heeft altijd honger !

Comment

Hoe lang heb je m eigenlijk al?
        Anders zou ik of:
        - contact opnemen met de kweker
        - naar een va gaan, zeker als ie daar nog niet geweest is voor een algemene check en de testen.

Comment

Zit die alleen of met een andere ara dan zou je ook weer aanemen dat zien eten doet eten en ik ga ervan uit dat hij getest is maar zou zeker ff contact opnemen met diegene waar die vandaan komt.

Comment

groenvleugel

deze vogel zit samen met een andere vogel
            en die is wel zelfstandig
            de vogels zijn getest op alle ziektes en dat zit goed .

Comment

Ik zou het gewicht in de gaten houden en gewoon van alles aanbieden niet gaan voeren en als je denkt dat hij s`avonds denkt hij heeft niks op voer je hem een beetje zodat hij niet met een lege maag de nacht doorgaat en dat ff volhouden voor je het weet zit je anders zo weer aan de spuit en dat is niet de bedoeling en je hoort weleens dat groenvleugels een beetje lui zijn. Neem aan dat hij zelfstandig was dus hij/zei weet hoe het moet

Comment

groenvleugel

ik heb hem met 15 weken opgehaald
                en toen zelf verdergegaan met de pap

hij heeft nog nooit zelf gegeten
                en als ik hem niets geef pakt hij ook niets
                zelfs niet na 3 dagen
                dan gaf ik hem 50 ml voor het slapen

Comment

Dan zou ik toch echt langs een va gaan.
                  Ik ben dan altijd huiverig voor iets met de maag of de maagspieren.

Comment

Hij is getest ik denk dat het daar niks mee te maken heeft maar weer die fout om zelf te gaan pappen groenvleugels staan bekent dat ze lui zijn dus weet niet hoeveel ervaring je hebt met pappen maar er zijn er die met 20 weken nog niet geheel zelfstandig zijn. Zou in deze wel ff contact op nemen met persoon waar die vandaan komt heb je dat al gedaan

Comment

Misschien een idee pap niet in de spuit geven maar gewoon in een bak waar normaal je voer in doet

Comment

groenvleugel

dit is mijn vierde vogel die ik met pap voer
                        en dat gaat mij wel goed af, denk ik !
                        ga de naam van de kweker niet noemen ,wil hem eerst even zelf spreken .
                        wel zo netjes .

Teun de groenvleugelara is echt wel heel lief, maar echt nog een baby
                        zo erg dat de andere 3 vogels er ook niets van willen weten .
                        heb Teun en 1 van de meisjes Rubrum apart gezet in een ander verblijf
                        en hoop dat het dan beter gaat .

Comment

Bedoelde ook niet om het hier neer te zetten vaak weet je dan gelijk of ze getest zijn vandaar. Komt vast goed het duurt alleen een stuk langer als je verwacht had dan is het weer de moelijkheid dat je je niet laat lijden zodat hij straks helemaal aan de pap zit

Comment

ik heb hier een harlekijn van 14 weken die eet perfect zelf pap uit een bakje .maar is ook nog te lui om zelf pitten te eten .terwijl zij het wel kan .hebben we zelf gezien.
                            eivoer fruit eet ze ook perfect zelf.maar met de spuit krijg ze niets meer .

zij mag van ons na de nieuwe eigenaar als zij als zelf doe.de nieuwe eigenaar vraag wel wanneer moet ik nu vrij nemen om haar op te komen halen .maar wij hebben geduld.
                            Last edited by wiechmann; 30-10-11, 13:57.

Comment

groenvleugelara

en heb al mijn vogels zelf laten testen en sexen !

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X