Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Hallo allemaal

nieuw op het forum dus ik dacht, stel mezelf even voor.
    Ik ben dus Chantal, bijna 30 en een enorme dierenvriend...nu bijna 7 jaar werkzaam als leidinggevende op een kinderboerderij en sinds twee jaar in het bezit van mijn diplomas daarvoor.
    zelf in het bezit van verschillende dieren, mijn trouwe viervoeter kyra..2 konijntjes, 2 kippetjes en wat sierduiven. Vorig jaar September is daar Coco de grijze roodstaart bijgekomen, wegens een lang ziekbed van zijn toenmalige eigenaar. Coco was mager en bang en qua eten ook niet meer gewend dan zonnepittenmix! er werd mij verteld hem vooral niet uit uit de kooi te halen want hij beet..het formaat kooi waarin ik hem kreeg was ook om te huilen en met dierendag heb ik dan ook meteen een forse papegaaienvilla voor hem aangeschaft..hij vond het geweldig! dag in dag uit met hem bezig geweest en al snel waren we de beste maatjes..hij floot en praatte volop en het ging steeds beter met hem.
    Kroelen vond hij heerlijk en hij kon met iedereen prima overweg. Alles ging goed...dacht ik! twee weken geleden stopte hij abrupt met praten, viel ineens van zijn stokje en twee uur later was hij dood.
    Tranen met tuiten gehuild en ook nu mis ik hem nog elke dag..wat een gemis!
    Ondanks ik het verlies nog niet helemaal verwerkt heb, ben ik nu op zoek naar een nieuw maatje.
    ik hoop binnenkort een nieuwe jonge en gezonde grijze roodstaart in huis te kunnen nemen, waarmee ik dan ook dagelijks bezig zal zijn en mee kan nemen naar de kinderboerderij.

alle adviezen, adressen van goede kwekers en/of aanbiedingen van tamme roodstaarten die een goed en liefdevol huis zoeken zijn welkom !

hallo Chantal,
    wat een verhaal, ik hoop dat je snel weer een vind, succes!!

Comment

Hoi Chantal

Welkom op het forum en wat triest dat het beestje ineens er niet meer was.
      Hopelijk vind je snel een leuk nieuw maatje.
      Liefs Trixie en

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X