Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe liefhebber erbij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe liefhebber erbij

Hallo dierenvrienden,

Ik ben nieuw hier op dit mooie forum en zal gebruik maken van het gegeven om mij even voor te stellen.
    Ik ben Cor Buijs en heb samen met mijn vrouw j.l zondag een lieve Agaporis gekocht van ongeveer 10 weken oud.We weten en willen ook niet weten of het een man of een pop is.In ieder geval is het een zeer levendig vogeltje .We hebben het vogeltje Kokkie )( Naar de kinderserie PEPPIE EN KOKKIE ) genoemd omdat het vanaf het eerste begin erg eigenwijs was bij de winkel waar we het lieve beestje hebben gekocht.
    We genieten nu al erg van zijn geschreeuw wat weer wat leven in de brouwerij brengt na het toch wel snel doodgegaan zijn van onze parkiet ( slechts 6 jaar oud geworden ).De kooi welke wij hebben gekocht voor kokkie is voor hem een beetje overmaats maar ik heb inmiddels begrepen dat hoe groter hoe beter.Tevens hebben wij al diverse speeltjes gekocht eng goed speciaal voer.
    wel leuk om te zien hoe het vogeltje volgens de natuur gaat slapen,zon onder / begin van donker worden kokkie gaat in zijn schommel zitten en wacht tot wij het kleedje over de kooi heen doen.

Hallo en welkom hier! Veel plezier met je aga!
    Diesel en Balou

x Harley en Izzy

Comment

Welkom op het forum
      Liefs Trixie en

Comment

welkom op het forum

ben benieuwd hoe het allemaal verder verloopt met je vogeltje

veel plezier ermee

Comment

Hallo trouwe vogelvrienden, bij deze een update hoe het nu met Kokki gaat.
          We hebben Kokki nu 2 weken.Hij is helemaal los gekomen => kent nu zijn gehele kooi en weet waar alles staat en hangt.
          We zijn er nu achtergekomen dat Kokki een man is : = > hij bijt niet door als je hem vastpakt.
          Het leukste is nu dat hij allemaal nieuwe veren krijgt en ook hierdoor de kleuren intenser worden en dan met name op zijn kopje.
          Vliegen gaat nog even moeilijk want ja als je dit niet gewend bent is boem soms ho en vooral tegen de ramen aan de achterzijde waar hij met zijn kooi staat.
          Zal allemaal wel meevallen als hij de kamer en verdere omgeving leert kennen.
          Tot dus verre een heel leuke vogel en geheel anders dan onze vorige parkiet.( maakt veel meer lawaai )

Groet : Cor

Comment

Kokkie klinkt als een erg lief beestje.
            Geniet er maar lekker van.
            Liefs Trixie en

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X