Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo,
    ik ben Maaike en ik ben sinds een aantal dagen lid van dit forum.
    Sinds enige tijd zijn mijn vriend en ik op zoek naar een papegaai, na een aantal winkels te hebben bezocht (die achteraf erg fout bleken te zijn). Zijn er terecht gekomen bij Dieca in Gorinchem. Na een lang gesprek met de eigenaar van de zaak hebben we besloten voor een grijze roodstaart te gaan. Volgende week krijgt hij al een nestje binnen en kunnen we komen kijken of er een gaaitje bij zit waar we ons goed bij voelen.

We zijn dus de hele week al druk bezig met het verzamelen van de benodigde spullen zoals, een kooi, speelgoedjes, verdere informatie, faunabox, reiskooitje enz.
    Ook zijn we nog druk bezig met het bedenken van een naam, alleen is het bedenken van een originele naam zo makkelijk nog niet, dus als jullie nog tips hebben???

Nou dit was mijn verhaal wel zo'n beetje, als jullie nog vragen hebben of tips hoor ik het graag!

Groetjes Maaike

hallo maaike
    welkom op dit forum , hier zal je ongetwijfels veel tips en ideetjes en raad kunnen verzamelen .
    Kijk ook eens op de site www.koppiekrauw.com daar staat alles op wat je moet weten over een grijze roodstaart.
    En je mag gerust zijn hoor , een aankoop bij dieca is een goed keuze ,wel duurder als bij een kweker maar goed hoor . Ik wens je veel sucses en veel plezier aan je gaai , en als je vragen hebt , plaats ze dan maar op dit forum , je krijgt altijd antwoord .
    groetjes Christel
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Lenie en ik heb sinds 17 februari een grijze roodstaart van nu 14 weken
      ik ben dol op hem ik heb hem nu 3 weken in huis en naar mijn idee gaat het prima hij speelt goed zelfstandig begint nu ook fruit lekker te vinden vooral mandarijn en paprika en ik geef hem alleen nog ,s avonds een beetje brintapap is die nog steeds gek op nu heb ik een vraag als ik in het begin van de avond zijn pap klaar maak en Paco zit op zijn speelstandaard en hij hoort het opkloppen van zijn pap in de keuken vliegt hij naar de keuken toe althans hij is gekortwiekt dus en gezien zijn leeftijd kan hij de richting nog niet goed bepalen dus land hij niet altijd precies waar hij moet wezen nu is mijn vraag mag ik dat goed vinden of niet het is wel erg leuk dat hij reageert op dat kloppen van zijn pap maken, en mijn laatste vraag is dat hij een hard geluid maakt dat maakt mij onzeker daar het mijn eerste gaai is volgens de kweker is dat zijn manier van communiceren omdat hij nog niet kan praten en dat doet hij vrij voordurend als hij niet eet of speelt hoort dat inderdaad zo graag jullie reactie,mijn dank alvast.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X