Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dag allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dag allemaal

ben donny, 30 jaar, en heb gisteren echt het tofste kerstkado ooit gekregen.... een grijze roodstaart. echt helemaal tegek op dat beessie.

wil al echt heel lang zo een mooie vogel maar is er nooit van gekomen.. nu dus eindelijk wel

maar aan deze zit een verhaal, deze vogel is 3 jaar oud en zwaar mishandeld. heeft enkele maanden bij een andere verzorger gezeten en nu is hij dus hier.

er zijn spullen naar hem toe gegooid, met de kooi en al door de lucht gegaan etc etc. heeft geen leuk levetnej gehad dus hoop dat hij het hier naar zijn zin gaat krijgen.

zoals te begrijpen houd deze nog niet zo van aandacht, fluit wel vrolijk mee maar is heel bang als je te dichtbij komt en word gestrest dan. uit mijn hand eten doet hij nu al wel maar als hij de kans krijgt wilt hij liever in mijn vinger bijten.

ga hem nu eerst laten wennen aan het huis hier, op het moment van dit schrijven is hij net uit zijn kooi gesprongen en is nu het huis aan het verkennen.

er zullen een hoop mensen zijn die het er niet mee eens zijn dat ik deze vogel heb genomen terwijl ik eigenlijk weinig tot geen verstand heb van vogels maar hij is hier verzekerd van liefde aandacht en geen agressie en veel geduld en dat is belangrijk lijkt mij zo.

ik ga lekker lezen op het forum en het net, mocht iemand tips of dergelijke hebben hoor ik het wel.

groetjes van mij en mijn vogel zonder naam nog

Hallo en welkom,

Nou lezen kan je hier genoeg( daar zijn wel 6 kerstdagen voor nodig).

Het mooiste was geweest als je dit voor die tijd had kunnen doen,dan had je misschien beginners foutjes voorkomen.

Veel lees plezier en veel plezier met ZnN ,aparte naam voor vogel komt niet veel voor
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Hoi,

welkom alhier en veel succes gewenst.
      Ik hoop alleen voor je dat hij geen Mexico kan zingen,

mvg Frank

Comment

dat de vogel nu een fijn en rustig plekje heeft is het belangrijkste, nu kun je je lekker verdiepen in de soort en hoe je daar mee om moet gaan, hier op het forum ben je in ieder geval aan het goede adres

Veel succes!
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Welkom op het forum Donny

En hier word je niet veroordeeld of je een oudere vogel neemt.
          Lees vooral heel veel en laat hem rustig wennen.
          Heel veel plezier met je
          Liefs Trixie en

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
            Hallo en welkom,

Nou lezen kan je hier genoeg( daar zijn wel 6 kerstdagen voor nodig).

Het mooiste was geweest als je dit voor die tijd had kunnen doen,dan had je misschien beginners foutjes voorkomen.

Veel lees plezier en veel plezier met ZnN ,aparte naam voor vogel komt niet veel voor
            heb je helemaal gelijk in maar het was een kado van mijn vriendin. zij heeft het nogal op "zielige" dieren dus heeft hij/zij (weet het geslacht nog niet) mooi geluk gehad

heb al wel het een en ander gelezen over papegaaien maar deze heeft dan wel zo zijn gebruiksaanwijzing en dat maakt het wel wat lastiger maar tegelijk ook een stuk uitdagender en dankbaarder als hij mij eenmaal vertrouwd.

groetjes

Comment

Ik hoop alleen voor je dat hij geen Mexico kan zingen,

mvg Frank

Frank je verward ZZN met ZNN.
              ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
                Frank je verward ZZN met ZNN.
                Het zijn dan ook best wel verwarrende dagen Henk.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X