Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo, nieuw hier Timmy de grijze roodstaart

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hallo, nieuw hier Timmy de grijze roodstaart

hallo, ik wil mezelf ff voorstellen, ik ben kelly en mijn man en ik hebben een grijze roodstaart Timmy van bijna 3 jaar, we hebben hem gekocht toen hij 8 weken was en met de hand gevoed. hij is zo grappig en begint steeds leuker te worden, vandaar dat het mij leuk leek om lid te worden van een forum.

groetjes Kelly en Timmy.

hoi Kelly,

Welkom en fijn voor jullie dat je dit forum hebt gevonden. Je vind hier veel antwoord op vragen, waarvan je niet eens wist dat je ze had. Tenminste zo ervaar ik het

Daar naast tref je hier echte vogelliefhebbers en dat zijn leuke mensen.

Ben benieuwd naar Timmy, hoe hij leeft, laat eens wat zien van hem, kooi, speelboom als hij die heeft en wat geef jij hem te eten?

laat veel van je horen en deel je ervaringen.

groetjes Ria

Comment

hallo, Ria, dank u wel. Ik heb onder het kopje foto's van de grijze roodstaart foto's geplaatst van Timmy zijn kooi en speelboom. Timmy eet pallets en soms een beetje zonnebloempitjes erdoor, vers fruit en af en toe een stukje kaakje. wat wil u nog meer weten?. haha gezellig dit forum!

Comment

ik heb je foto's gezien en de mijne ook maar gelijk geplaatst.

Waarom geef je zonnebloem zaadjes en geen walnoten of andere noten?
        Ik ben benieuwd of Timmy ook groente krijgt. Zelf koop ik bij de Lidl diepvries bio groente voor de soep. Zitten boordevol doperwtjes wat hier erg gewaardeerd word.

ja dit is een leuk forum

Comment

Hoi Kelly

Welkom op het Forum en wens je veel lees plezier , maar ook hopelijk verhalen over Timmy
          Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
          Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

hai hai kelly

welkom hier en klets gezellig mee
            ik ben wel benieuwd naar foto's van jou timmy

groetjes petruska
            ***Calorieën, dat zijn toch beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken ? ***

Comment

Welkom op het forum en hier haal je heel veel informatie
              Liefs Trixie en

Comment

hallo Riab, we hebben vaak walnoten geprobeerd, en pecanoten, maar Timmy wilt geen noten, hij doet er helemaal niets mee. Hij krijgt wel groent, zoals komkommer, worteltjes, snijbonen mais enz. hij is wel eigenwijs wat betreft eten, we hebben een hele tijd harrisons geprobeerd, met van allerlei trucjes, maar hij doet het echt niet, leker eigenwijs dus!! haha
                Ik eb trouwens al een paar foto's geplaats van Timmy op jn boom, maar ik zal nog wel even wat duidelijkere maken. groetjes Kelly

Comment

Kelly

Welkom Kelly hier op het forum,hoop dat je vaak hier komt om gezellig te praten over onze gaaien.

groetjes van Adrie

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X