Hallo allemaal,
Een poosje geleden was ik al eens lid op dit forum.
De hamvraag die ik toen aan jullie allen had was de eventuele aanschaf van een groenvleugel ara. (ik was reeds in het bezit van een blauwgele ara)
Gelukkig heb ik de knoop doorgehakt en een tweede ara gekocht. Dit mede dankzij de goede adviezen van jullie!
De blauwgele ara heet " Zizi" en is gekocht bij DIECA in 2007.
De groenvleugel ara heet " RAKI" en is ook gekocht bij DIECA in 2008.
Zoals jullie dus kunnen zien ben ik al een hele poos niet meer op dit forum geweest :-(
Toch vind ik het erg leuk en interessant om de dingen te lezen die jullie schrijven over de meest uiteenlopende onderwerpen betreffende deze schitterende vogels :-)
Heel veel succes verder en ga zo door!
Frank
Plaats: Heerlen
Een poosje geleden was ik al eens lid op dit forum.
De hamvraag die ik toen aan jullie allen had was de eventuele aanschaf van een groenvleugel ara. (ik was reeds in het bezit van een blauwgele ara)
Gelukkig heb ik de knoop doorgehakt en een tweede ara gekocht. Dit mede dankzij de goede adviezen van jullie!
De blauwgele ara heet " Zizi" en is gekocht bij DIECA in 2007.
De groenvleugel ara heet " RAKI" en is ook gekocht bij DIECA in 2008.
Zoals jullie dus kunnen zien ben ik al een hele poos niet meer op dit forum geweest :-(
Toch vind ik het erg leuk en interessant om de dingen te lezen die jullie schrijven over de meest uiteenlopende onderwerpen betreffende deze schitterende vogels :-)
Heel veel succes verder en ga zo door!
Frank
Plaats: Heerlen
Comment