ook ik wil mij even voorstellen, ik ben hetje en heb voor het eerst een koppeltje agaponisjes en ze zijn in januari erg druk geweest met sex sex en nog eens sex ja, en op 31 jan lagen er 3 eitjes en het 4 de eitje kwam een dag later,en afgelopen zaterochtend lag daar een piepklein schattig mooi rose babytje, ik was heel blij en ook bezorgd, want de eitjes lagen heel dicht bij elkaar dus het leek of moeders ook op haar baby lag, ik deed er alles aan, al die weken, zorgde voor nestmateriaal en ik heb een mini bos met allemaal takken die ze ook gebruikten, lag in de kooi papiertjes , nestmateriaal en ze maakten een heel mooi nestje , ik had al op de kalender gezet wanneer de eitjes uit konden komen dus ja, dat hield ik goed bij, bij mij gaat de kooi open van 12 tot 6 uur maar moeders kwam en komt er even uit, pakt wat takjes en gaat weer zitten broeden, ik moet zeggen dat zowel vader als moeder erg zorgzaam zijn, vaders die extra eten meeneemt om moeders bij te voeren of extra water in z`n bekkie voor moeders, en ze zijn nog even verliefd alleen krijgt vaders minder aandacht nu en dat merk ik wel, ze zijn niet handtam maar ik kan ze makkelijk pakken, ze bijten niet, en heel voorzichtig komt het mannetje steeds wat dichter naar me toe,ik laat de natuur z`n werk doen maar dat valt niet mee als je eerste baby maar 2 dagen heeft geleeft.
ik hoop echt dat ik het mag meemaken om de volgende baby te zien opgroeien, heb nog 3 eitjes, dus 3 kansen.
maar ook die van mij lusten geen fruit of groente, ik heb een papegaai gehad die alleen maar rozebottels at, ik plukte er heel veel om ze te kunnen invriezen, dan had hij het hele jaar door rozebottels en hij was verzot op wilgentakken, maar hier kan ik geen wilgenboom zien, dat is wel balen, ik hoop er op een andere manier aan te komen.
maar ik ben dus ook een grote dierenliefhebber, maar hou het voorlopig maar bij kleine vogels, zoveel geld heb ik helaas niet, moest daarom mijn papegaai weg doen, en mijn hond, dat was veel huilen, maar mijn ex ging samenwonen met onze oude buurvrouw, ja niet oud maar ze woonden niet meer naast ons, al erg genoeg, zo`n bekende die absoluut niet van dieren houd, dus onze hond en papegaai konden daar niet wonen.
omdat ik zo alleen was kreeg ik dus mijn lieve agaponisjes en heb er veel plezier van.
verwennen, ach alleen een halve boom in de huiskamer, moet kunnen met speeltjes, kost niet veel een draad en wc papier of een belletje aan een touw, maar wel goed touw die ik kocht bij de welkoop, speciaal voor dieren.
en ik hoop daar ook rozebottels in te kunnen hangen, die mogen ze toch wel, ze mogen geloof ik alles wat een papegaai ook eet.
nou, groetjes en ik hou jullie op de hoogte.
hetje
ik hoop echt dat ik het mag meemaken om de volgende baby te zien opgroeien, heb nog 3 eitjes, dus 3 kansen.
maar ook die van mij lusten geen fruit of groente, ik heb een papegaai gehad die alleen maar rozebottels at, ik plukte er heel veel om ze te kunnen invriezen, dan had hij het hele jaar door rozebottels en hij was verzot op wilgentakken, maar hier kan ik geen wilgenboom zien, dat is wel balen, ik hoop er op een andere manier aan te komen.
maar ik ben dus ook een grote dierenliefhebber, maar hou het voorlopig maar bij kleine vogels, zoveel geld heb ik helaas niet, moest daarom mijn papegaai weg doen, en mijn hond, dat was veel huilen, maar mijn ex ging samenwonen met onze oude buurvrouw, ja niet oud maar ze woonden niet meer naast ons, al erg genoeg, zo`n bekende die absoluut niet van dieren houd, dus onze hond en papegaai konden daar niet wonen.
omdat ik zo alleen was kreeg ik dus mijn lieve agaponisjes en heb er veel plezier van.
verwennen, ach alleen een halve boom in de huiskamer, moet kunnen met speeltjes, kost niet veel een draad en wc papier of een belletje aan een touw, maar wel goed touw die ik kocht bij de welkoop, speciaal voor dieren.
en ik hoop daar ook rozebottels in te kunnen hangen, die mogen ze toch wel, ze mogen geloof ik alles wat een papegaai ook eet.
nou, groetjes en ik hou jullie op de hoogte.
hetje
Comment