Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik kom mijzelf even voorstellen!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kom mijzelf even voorstellen!!

Hallo allemaal!!!

Ik kom mij even voorstellen.
    Ik ben Saskia en woon in Rotterdam.

Na veel gelezen te hebben over
    En alle forum's van voor naar achter bestudeerd te hebben,heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en heb ik afgelopen zondag mijn nieuwe vriend Appie wezen halen.
    Appie is 4 jaar en een echte praatjesmaker.

Wennen hoefde Appie niet, bij binnenkomst is hij gelijk op zijn praatstoel gaan zitten,en zingt en fluit hij het hoogste lied.

Kortom.... Appie mag zijn hele leven heerlijk bij ons blijven kletsen... hij heeft mijn hart gestolen..

Oorspronkelijk geplaatst door sassie Bekijk Berichten
    Hallo allemaal!!!

Ik kom mij even voorstellen.
    Ik ben Saskia en woon in Rotterdam.

Na veel gelezen te hebben over
    En alle forum's van voor naar achter bestudeerd te hebben,heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en heb ik afgelopen zondag mijn nieuwe vriend Appie wezen halen.
    Appie is 4 jaar en een echte praatjesmaker.

Wennen hoefde Appie niet, bij binnenkomst is hij gelijk op zijn praatstoel gaan zitten,en zingt en fluit hij het hoogste lied.

Kortom.... Appie mag zijn hele leven heerlijk bij ons blijven kletsen... hij heeft mijn hart gestolen..
    Welkom, en heel veel plezier met Appie
    Ja een hart kunnen ze stelen,weet er alles van

Groetjes (naam verwijderd)
    Last edited by Stefan118; 11-04-12, 00:54. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

Hoi welkom, veel plezier met jullie nieuwe aanwinst!

Comment

Hoi Saskia, welkom hier.
        Het is hier echt heel leerzaam en dat kunnen we bijna allemaal gebruiken als je een papegaai hebt.

Ik ben nogal belangstellend naar nieuwe leden vooral die met een grijze roodstaart. Is dit je eerste vogel of heb je al ervaringen? waar heb je hem vandaan? Ik begrijp dat Appie niet meer zo jong is of is dat mijn interpretatie?

Heb je foto"s gemaakt, laat zien,ik vind het zo leuk om grijsjes van andere te zien.

Lees veel en post je ervaringen met Appie en laat van je horen.
        groetjes Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
          Hoi Saskia, welkom hier.
          Het is hier echt heel leerzaam en dat kunnen we bijna allemaal gebruiken als je een papegaai hebt.

Ik ben nogal belangstellend naar nieuwe leden vooral die met een grijze roodstaart. Is dit je eerste vogel of heb je al ervaringen? waar heb je hem vandaan? Ik begrijp dat Appie niet meer zo jong is of is dat mijn interpretatie?

Heb je foto"s gemaakt, laat zien,ik vind het zo leuk om grijsjes van andere te zien.

Lees veel en post je ervaringen met Appie en laat van je horen.
          groetjes Ria

Hoi Ria,

Je mag alles aan mij vragen hoor haha..
          Maar idd Appie is mijn eerste binnenvogel aangezien ik zelf opgegroeid ben met uilen en roofvogels. Wat natuurlijk niet te vergelijken is met een grijsje.
          Maar onze Appie is net 4 jaar geworden, maar behoorlijk bebekt (in de positieve zin).

Toen we eenmaal besloten hadden om een grijsje te nemen, ben ik gaan speuren op het internet en vond Appie.
          Het verhaal wat er bij stond vond ik zo sneu dat ik gelijk contact heb opgenomen.
          Ik wilde niet zo nodig een kuiken, want die vinden altijd wel een goed huisje.
          En met iets oudere vogels wordt toch altijd maar een beetje mee geleurd naar mijn idee.
          En deze verdienen net als de baby's toch ook een goed nieuw huisje?

Dus voor zo ver het verhaal van Appie...

Groetjes Sas

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X