Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo,

Ik ben Mandy en binnenkort (over 3 weekjes) krijgen mijn vriend en ik ons baby grijsje.
    De naam hebben we ook al, Eddie
    Het leek ons wel leuk om op een forum te zijn met meer papegaaien liefhebbers.
    Uiteraard zullen er foto's volgen wanneer ons grijsje er is.

Groetjes Mandy

Hoi Mandy,

Wat verstandig dat je je hier aangemeld hebt. Kun je veel leren en natuurlijk ook delen hoe het met jullie 3tjes gaat.
    Waar ik benieuwd naar ben is hoe oud Eddie, de grijze baby, is als ie bij jullie komt. Dit vraag ik niet zomaar hoor, maar er zijn al zoveel jonge nog niet zelfstandig etende vogeltjes bij onervaren mensen thuis gekomen die het niet redden. Maar dat hoeft bij jullie niet zo te zijn.

Verder heel veel plezier met Eddie en hier op het forum

groetjes Ria

Comment

Welkom !

Hoi

Leuk dat jullie een grijze krijgen over 3 weken ... spannend..
      Zijn leuke vogels..

Nieuwsgierig ben ik .. waar komt t ie vandaan en laten jullie em nog testen op ziekten ?
      Ik heb al wat narigheden over ziekten hier voorbij zien komen dus zodoende denk ik er meteen aan..

Ben benieuwd naar de vogel..

Helemaal leuk..

Groeten Willemien
      sigpic

Comment

Eddie zal 6 weekjes oud zijn als wij hem gaan ophalen. Hij komt van een hobbykweker uit Nijmegen.
        Mijn ouders hebben hier vorig jaar ook hun grijze roodstaart vandaan gehaald. Tot nu toe is deze kern gezond
        Wij hebben toen ook geholpen met de voedingen, dus daar hebben we gelukkig ook ervaring in. Dat de krop leeg moet
        zijn en dergelijke.
        Omdat we het zo geweldig vonden hebben we braaf gewacht totdat deze meneer weer nieuwe koppeltjes met eitjes had
        en 21 maart was het dan eindelijk gebeurt. Alle tjes zijn uitgekomen en 1 daarvan mogen we dus in de 1e week van mei gaan ophalen.
        Dan hebben we onze eigen grijze roodstaart

Comment

hoi mandy, ik ben Zoƫ en ik ben ook 22 jaar en ik heb ook sinds 1,5 week een grijze roodstaart van nu 8,5 week oud en ze/hij heet Noa

Comment

Als je nog wat vragen hebt over jouw grijze roodstaart(Eddie) kun je ze altijd aan mij stellen en dan hoop ik dat ik het antwoord weet

Comment

Hallo Mandy,welkom
              Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
              en Magnum

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X