Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoi even kennismaken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hoi even kennismaken

hoi ben tootje en sinds drie weken hebben mijn man en ik een grijse roodstaart van nu 9 weken
    hoop hier nog veel te leren en te kijken hoe andere het doen met hun kleintje en grote,s natuurlijk .
    gr tootje

Grijze roodstaart

Hoi Tootje

Welkom op t forum ?
    Leuk een grijze roodstaart..!
    Waar hebben jullie em gekocht ?
    Ben benieuwd naar een foto..

Wij hebben ook een grijze.. van 8 jaar oud..

Voor vragen zit je hier wel goed..

Groeten Willemien
    sigpic

Comment

Welkom op het forum en veel plezier van je
      Liefs Trixie en

Comment

Welkom hier!
        Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
        en Magnum

Comment

hoi tootje

Oorspronkelijk geplaatst door tootje Bekijk Berichten
          hoi ben tootje en sinds drie weken hebben mijn man en ik een grijse roodstaart van nu 9 weken
          hoop hier nog veel te leren en te kijken hoe andere het doen met hun kleintje en grote,s natuurlijk .
          gr tootje
          Wat leuk en gezellig, we hebben sinds een jaar ook een grijze roodstaart als familie lid erbij helemaal geweldig
          heel veel geluk en plezier met hem/haar.
          groetjes nathalie

Comment

leuke reacties

bedankt voor het leuke welkom .
            hoop dat het zo blijft ik heb namelijk een grijsje die nog met de pap moet worden gevoerd.
            weet dat de meeste het niet leuk en goed vinden voor de vogel zelf .
            we zijn er wel bewust in gestapt en doen er alles aan om het goed te laten verlopen voor rico .
            we hebben hem gekocht in rijswijk bij mensen thuis
            het gaat erg goed met hem is nu 9 weken en krijgt nog drie keer per dag pap .
            en we zetten nu vandaag voor het eerst geweekte pellets en een bakje water in zen hahhaa curverbak vind ie erg lekker zo te zien .

heb hem vanavond voor het eerst een uurtje in zen mooie papagaaien kooi gezet om te wennen en te spelen ,
            we zitten lekker bij hem om hem in de gaten te houden dat hij niet gaat klimmen dus alle stokken weggehaald en 1 onderin gedaan 5 centimeter van de grond om te wennen aan een stok .
            alles gaat dus goed heb begrepen dat als hij redelijk eet de middag pap kan weglaten weet iemand daar iets van of nog tips alles is welkom hoor gr tootje . ps ben niet zo goed met foto,s komt er snel aan hoor

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X