Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo!

Ik ben Melissa, 19 jaar oud en heb samen met mijn ouders, broertje en zusje gisteren twee hele mooie parkietjes gehaald.
    Klik voor de foto

We hebben behalve deze twee parkietjes ook een tropisch zeeaquarium. Ik ben hier vooral gekomen omdat ik meer wil weten over deze mooie vogels en omdat ik hier een hoop kon vinden over de verzorging en eventuele problemen

hoi Melissa,
    wat een schatjes, hoe oud zijn ze?
    Je zegt een broertje en zusje? dan mag je straks wel oppassen dat ze niet verliefd worden en gaan nestelen.
    Mocht dat toch gaan gebeuren, dan horen we het vast wel van je.

Comment

Hallo Ria,

broertje en zusje zijn van Mellisa,maar jou advies klopt wel als ze ooit verliefd op elkaar worden
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Ik bedoelde inderdaad mijn eigen broertje en zusje en ik mag hopen dat die niet gaan nestelen :P
        Het zijn nog jonge parkietjes. De jongste is volgens ons een regenboog grasparkiet, al weten we het niet zeker omdat we niet zo veel verstand hebben van de kleurtjes. Iemand die het wel weet? De andere is iets ouder. De precieze leeftijd weten we helaas niet.

Comment

heb er geen excuus voor, lezen is toch een kunst. Moet bekennen dat ik erg snel ben in reageren.

Comment

haha kan iedereen overkomen toch :P

Helaas hebben we één parkietje moeten inruilen omdat ze echt niet goed samen gingen. We zagen het al aankomen, dus ging het tam maken niet zo goed omdat we ons eigenlijk niet te veel aan het beestje wilden hechten.
            Gelukkig hebben we er een heel leuk ander parkietje voor terug gekregen, die sinds gisteren middag bij ons is. We konden het niet laten om ze al die avond wat gierst te geven en wonder boven wonder kwam ze na een paar minuten gewoon op mijn hand zitten! Ik weet zeker dat er veel mensen zijn hier die het begrijpen: Het is een heerlijk gevoel. Zo'n leuk klein beestje op je hand dat daar komt zitten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X