Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Me & My Buddy Coco!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Me & My Buddy Coco!

Mijn naam is Rajshri, ik woon in Den Haag en ben 21 jaar oud. We hadden eerst 4 aga's. 3 vrouwtjes en 1 mannetje (Coco! ) De 3 vrouwtjes hebben het niet overleefd, ze werden veel te zwak nadat ze eitjes hadden gelegd Het is echt ZO VERSCHRIKKELIJK wanneer je er eentje kwijtraakt... Echt onbeschrijfelijk! Nou dit waren:

Charlie
    Daffy
    Jojo

En Coco zit in in m'n avatar

Handig die smilies!

We hadden ze allemaal vanaf dat ze 2 weken oud waren. Nu heb ik sinds ongeveer 5 jaar alleen Coco nog. Hij is nu ongeveer 12-13 jaar oud en heeeeeeeeeeel erg lief!!! Hij is echt m'n maatje! Ik ben de enige die 'm mag masseren

We zijn pas verhuis, maar in het oude huis was zijn kooi echt altijd open. Als ik op school zat, wachtte hij bij het raam tot ik thuiskwam en zodra ik mijn sleutel in het slot stak vloog hij al naar de woonkamer Nu is hij wat minder vrij, want m'n moeder vindt het nieuwe huis Owh zo geweldig mooi, en wilt nergens vogelpoep zien
    Wanneer ik 's middags in slaap val, komt hij bij mij op m'n kussen liggen en legt zijn hoofdje tegen m'n oog aan en valt ook in slaap. Zo slapen we soms wel anderhalf uur lang!!! hahahaha

Owh die smilies werken toch niet helemaal zie ik Nou even Googlen dan maar

Zo zag Charlie eruit (ze was echt ZOOOOOOO lief en kon heel snel 'ja' knikken )

En zo zag Jojo eruit

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X