Ik ben Miriam en deel sinds 4 dagen het leven met Pico, een congo grijze roodstaart van 13 weken. Hij was al handtam toen ik hem kreeg. Binnen 1 dag was hij al gewend en op zijn gemak. Het is nog echt een kuikentje: s'avonds valt hij nog het liefst helemaal platliggend onder mijn kin in slaap! Hij oefent om op 1 poot te zitten op z'n stok en dat gaat steeds beter. Hij is nreselijk lief en helemaal geweldig!
X
-
hoi, dank je voor je bericht!
Hallo Anusca,
Ja, ontzettend lief! Leuk dat ze het zo goed kunnen vinden. En ja, wat gaat het snel met een kuikentje he, iedere dag kan hij weer iets nieuws!Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam & Nico sigpic
Comment
-
hallo
hier even wat meer, Anousca,trotse bezitster van jaco nu grijze roodstaart( denk dat mannetje is ,moet nog sexie laten doen maar vrij donker vandaar)ongv 15 weken nu, gekocht 9 weken ,ongv ruim 2weken aan pap 3 keer om 8 uur ,na 2weken bij sommige pap,gemalen pellets gedaan nutritriBird p15 ,en nuvolledig pellets,maar doet het echt vrij goed, en dan heb ik nog een bordeaux dog van nu bijna 9 mnd en gelukkig gaat goed samen, gr anousca
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door miriam Bekijk BerichtenIk ben Miriam en deel sinds 4 dagen het leven met Pico, een congo grijze roodstaart van 13 weken. Hij was al handtam toen ik hem kreeg. Binnen 1 dag was hij al gewend en op zijn gemak. Het is nog echt een kuikentje: s'avonds valt hij nog het liefst helemaal platliggend onder mijn kin in slaap! Hij oefent om op 1 poot te zitten op z'n stok en dat gaat steeds beter. Hij is nreselijk lief en helemaal geweldig!
Comment
Comment