Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Let me introduce ourselves!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Let me introduce ourselves!

Hoi hoi!

Zoals je snapt in een 'Even voorstellen-topic' ben ik nieuw hier!
    Mijn naam is Anja en ik heb sinds 2 weken een inmiddels 13 weken oude grijze roodstaart (niet) luisterend naar de naam Ace.

Ace is mijn eerste papegaai en ik merk nu al dat wij elkaar nog veeeeeel zullen gaan leren
    Ik heb papegaaien altijd al heel gaaf gevonden, maar ik heb nooit overwogen er zelf een te kopen (ik dacht dat je dan minimaal een dierentuin moest hebben aan ruimte ). TOTDAT mijn broer ineens een kleine grijze roodstaart had en ik meteen helemaal weg was van het beestje.
    Ik heb geen ervaring met de opvoeding, maar ik heb me goed laten informeren en lees zoveel mogelijk over het hoe en wat, maar ga jullie al snel het hemd van het lijf vragen want het is allemaal zo makkelijk nog niet (maar daarover open ik wel een ander topic ).
    Gelukkig heb ik mijn broer 300 meter verderop wonen, dus versterking is nabij haha!

Anyway, jullie zullen nog veel van mij horen en vooral veel vragen van mij krijgen de komende TIG jaar.
    Als iemand nog wat gouden tips voor mij heeft (welk onderwerp dan ook), deze zijn meer dan welkom!

Tot snel!

Ace en Anja

Click image for larger version

Name:	Ace.jpg
Views:	1
Size:	31,1 KB
ID:	221068
    If you had an idea that would outrage the world, would you keep it to yourself?

Van harte welkom. Mooi beestje is Ace! Is het een man of een pop?
    Nikki
    Fleur

Zazu & Zoƫ (forpusjes)

Comment

Welkom!! Wat ontzettend leuk!! :-)
      Groetjes van Ingrid,
      Tico (blauwgele ara) & Indy (Harlekijn ara)

Comment

Dank je! Geen idee wat het is, niet getest, enkel op de noodzakelijke ziektes
        Als mijn broer en ik onze vogels bij elkaar zetten en vergelijken qua gedrag en uiterlijk dan denken we dat Ace een man is en DJ (die van mijn broer dus) een pop, maarja dat is natuurlijk totale onzin haha, gebaseerd op de standaard vooroordelen (Ace heeft een wat behaardere 'snor' en is wat stoerder dan DJ, slaat nergens op dus haha!)

Comment

Hahahah das een leuke , maar goed Welkom Anja en Ace , op veel te lezen over jullie avontuurtjes , en als je het zeker wil weten wat hij/zij is dan wijst dat alleen dna dit met zekerheid uit

of via een bloed test of een paar borst veertjes opsturen naar gendika

http://www.gendika.com/index.php?p=vogels dit even voor je ter info
          Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
          Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

Het boeit mij niet zo of het een mannetje of een vrouwtje is.
            Misschien als hij ooit dikke vrienden gaat worden met de gaai van mijn broer dat we eens gaan kijken of het een setje kan worden, maar voor nu mogen ze elkaar niet echt dus that's out of the question

Comment

Veel plezier!

Veel plezier samen met Ace!! En ik ben er zeker van dat je hier alle nodige info zal terugvinden!

Comment

welkom hier, nog een grijze op het forum erbij
                Alex, het is net geen leeuw, maar wel bijna

Comment

Welkom,veel plezier samen
                  Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
                  en Magnum

Comment

Welkom op het forum
                    Liefs Trixie en

Comment

Welkom
                      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X