Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Let me introduce ourselves!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Let me introduce ourselves!

Hoi hoi!

Zoals je snapt in een 'Even voorstellen-topic' ben ik nieuw hier!
    Mijn naam is Anja en ik heb sinds 2 weken een inmiddels 13 weken oude grijze roodstaart (niet) luisterend naar de naam Ace.

Ace is mijn eerste papegaai en ik merk nu al dat wij elkaar nog veeeeeel zullen gaan leren
    Ik heb papegaaien altijd al heel gaaf gevonden, maar ik heb nooit overwogen er zelf een te kopen (ik dacht dat je dan minimaal een dierentuin moest hebben aan ruimte ). TOTDAT mijn broer ineens een kleine grijze roodstaart had en ik meteen helemaal weg was van het beestje.
    Ik heb geen ervaring met de opvoeding, maar ik heb me goed laten informeren en lees zoveel mogelijk over het hoe en wat, maar ga jullie al snel het hemd van het lijf vragen want het is allemaal zo makkelijk nog niet (maar daarover open ik wel een ander topic ).
    Gelukkig heb ik mijn broer 300 meter verderop wonen, dus versterking is nabij haha!

Anyway, jullie zullen nog veel van mij horen en vooral veel vragen van mij krijgen de komende TIG jaar.
    Als iemand nog wat gouden tips voor mij heeft (welk onderwerp dan ook), deze zijn meer dan welkom!

Tot snel!

Ace en Anja

Click image for larger version

Name:	Ace.jpg
Views:	1
Size:	31,1 KB
ID:	221068
    If you had an idea that would outrage the world, would you keep it to yourself?

Van harte welkom. Mooi beestje is Ace! Is het een man of een pop?
    Nikki
    Fleur

Zazu & Zoƫ (forpusjes)

Comment

Welkom!! Wat ontzettend leuk!! :-)
      Groetjes van Ingrid,
      Tico (blauwgele ara) & Indy (Harlekijn ara)

Comment

Dank je! Geen idee wat het is, niet getest, enkel op de noodzakelijke ziektes