Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meteen maar even met de deur in huis vallen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Weet niet zeker of ik die gelezen heb moet ik bekennen. Heb je misschien een link naar dat bericht voor me?

Comment

Michael van dierplus heeft 4 jongen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BoerChris Bekijk Berichten
        Weet niet zeker of ik die gelezen heb moet ik bekennen. Heb je misschien een link naar dat bericht voor me?
        https://www.papegaaienforum.nl/showth...SCHAF+PAPEGAAI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Betty Bekijk Berichten
          Michael van dierplus heeft 4 jongen.
          Betty, super bedankt. Ik heb al geprobeerd ze telefonisch te bereiken, maar er neemt nog niemand op. Ik probeer het later vandaag nog eens!

Riab bedankt voor de link!

Comment

YES!!

Betty, nogmaals dank! Ik heb gisteren Dierplus aan de telefoon gehad en we hebben een Bont Boertje gereserveerd! Wat een fijne man is dat ook zeg, ik heb 10 minuten met 'm aan de telefoon gehangen, het gesprek ging zo makkelijk!

De vogeltjes zijn nu rond de 2 weken oud en over 8 a 9 weken, als hij denkt dat ze Ă©cht zelfstandig eten en drinken, mogen we er eentje op komen halen.

Comment

Fijn dat je er een hebt kunnen reserveren en nu aftellen

hahaha ja kletsen kan hij wel, ik koop voer en zo bij hem en dat bezorgd hij zelf

Comment

nou, das fijn. goed dat Michiel de boertjes pas weg laat gaan als ze zelfstandig eten.
                Laat hij de baby's ook testen op de bekende 4 papegaaienziekte?

Lees je hierover ook goed in wat dat inhoud. Dit kan een hoop narigheid voorkomen.

We willen dan wel foto's zien he,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
                  nou, das fijn. goed dat Michiel de boertjes pas weg laat gaan als ze zelfstandig eten.

Lees je hierover ook goed in wat dat inhoud. Dit kan een hoop narigheid voorkomen.

Laten testen op alle ziektes is een optie, maar dit laat ik zeker doen. Dat heb meteen bij 'm aangegeven.

En foto's konen hier ook zeker te staan zodra we het boertje hebben!
                  Nu eerst maar 'ns een goeie naam bedenken haha!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten

De ouders zijn in elk geval wel getest en er mag niemand bij
                    Ik weet ook dat hij de mogelijkheid biedt om te laten testen.

Comment

Gefeliciteerd en nu een leuke naam bedenken. En dan begint het wachten......
                      Liefs Trixie en

Comment

Het is een tijdje geleden dus ik denk laat ik maar weer eens berichtje doen over ons Boertje. We hebben al een aantal foto's gehad van DierPlus en uit het mailverkeer blijkt dat het goed gaat met het diertje.

Ook hebben we sinds een maandje al een mooie kooi in de woonkamer staan die op hem/haar wacht. Deze is zonder poten eronder 60 bij 60 bij 120, is dit een goed formaat voor een Bont Boertje?

Ook zijn we al druk aan het zoeken naar inrichting zoals stokken, speeltjes, slaapzakje / hutje, douchestok. Leuk werk haha! Iemand trouwens toevallig een goed adresje voor niet al te dure javabomen, tafelformaat??

Ik hoop binnenkort weer meer foto's te krijgen van de vliegenier in spé, dan zal ik er eens 1tje hier op het forum ploppen.

Comment

Meet Senna!

Ja ja, het is zo ver! We hebben ons bonte boertje afgelopen dinsdagavond op mogen halen, wat een prachtig diertje!

Van begin af aan is het contact tussen ons en Senna eigenlijk best goed, in het begin natuurlijk wat voorzichtig en wantrouwig, maar dit zien we met de dag vooruit gaan! Als we de kooi los doen gaat ze op het deurtje zitten, neemt ze lekkers van ons aan zoals zonnebloempitjes en komkommer (daar is ze gek op), ze komt al bij ons zitten uit zich zelf, wil altijd uit de kooi als we er zijn (maar daar geven we natuurlijk niet continu aan toe, we laten haar ook wel lekker haar eigen ding doen zonder dat we haar aandacht geven).

En ik weet niet of dit normaal is na 2 dagen al, maar ze voelt zich ook al op haar gemak om lekker uitgebreid te gaan eten terwijl wij er bij zijn, zonder ook maar naar ons om te kijken.

Lekker karakter heeft ze ook, er zit wel pit in, maar lievigheid is toch wat ze het meeste laat zien.

En zoals beloofd een aantal foto's:
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

leukkkkkkkkk,!!

Comment

gefeliciteerd met je bonte boer, boer Chris, ze ziet er prachtig uit.
                              Dat ze zo rustig oogt heeft vast met jou te maken, als jezelf relaxed bent is je vogel het ook.

Je bent zo goed voorbereid, dat voelt ze.

Comment

Hallo

Gefeliciteerd met Senna, leuke naam en wat heeft ze een lieve oogopslag, heel veel plezier met Senna.

Julia
                                Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X