Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coko stelt zichzelf dan maar ook netjes voor.......

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Coko stelt zichzelf dan maar ook netjes voor.......

Coko is een dubbele geelkop amazone dame welke geboren is in 1990. Zij was van mijn moeder welke in 2006 is overleden. Coko is derhalve bij mijn man en mij blijven wonen. Coko is in der tijd aangeschaft bij
    Dennis Papegaaien als kuiken en door mijn moeder met de hand opgevoed. Velen die haar gezien hebben en kennen vinden haar enorm! Niet dik maar gewoon groot. Ze heeft altijd in de woonkamer met het gezin geleefd en dat is nu nog steeds zo. Ze heeft een enorme kooi maar maakt eigenlijk niet echt gebruik van de ruimte die ze heeft. De verzorging die ze geniet heb ik van mijn moeder en uit boekjes en ze doet het daar formidabel op ook al is het niet perfect volgens vele "papegaaien liefhebbers" voor haar werkt het want ze is in haar hele leven nog geen enkele keer ziek geweest.

Waarom zijn we nu hier? Omdat we met de gedachte spelen om Coko te herplaatsen. Waarom? Tja, papegaaien waren nooit mijn ding en ik zou er nooit zelf voor kiezen maar Coko is familie en dat zet je niet zomaar aan de kant. Dus we zien wel hoe het loopt, we willen in ieder geval zoveel mogelijk weten over papegaaien van dergelijke leeftijden, of het nog zin heeft om Coko een buitenverblijf te geven en een partner helemaal voor haar zelf. We, ik hoop hier te vinden wat voor Coko het beste is.

Welkom

Eindelijk weer eens iemand met een dubbele geelkop
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Is het zo erg? hahaha

Comment

Nee, ik ken maar weinig mensen met een dubbele geelkop in huis, ik heb er 2
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ik ken ook niemand die er 1 in de familie heeft wonen!

Comment

Hoe is zijn karakter als tamme vogel ?
            Weet je zeker of het een man of pop is ?

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
              Hoe is zijn karakter als tamme vogel ?
              Weet je zeker of het een man of pop is ?

Ze is tam zolang ze dat wil! We weten het omdat ze regelmatig "sex" heeft met haar ringen of met mijn man....daarbij knipoogt ze met haar cloaca.....

Comment

Hallo en welkom

Ja het is wat met familie he ;-)

Comment

Inderdaad!

Comment

heb je de cites bij je vogel ? zo nee dan kan en mag je hem niet herplaatsen en je ben zelf strafbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiechmann Bekijk Berichten
                      heb je de cites bij je vogel ? zo nee dan kan en mag je hem niet herplaatsen en je ben zelf strafbaar.

Ook niet onbelangrijk idd..

Mannetjes zullen eerder op je hand zitten rijen dan popjes hoor,
                      popjes gaan eerder in je nek een holletje maken alsof het een nestje is

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiechmann Bekijk Berichten
                        Nee, ik heb de aankoopbon terug gevonden in de papieren van mijn moeder. Was er in 1990 al zo'n papier bij vogels die je kocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
                          Ook niet onbelangrijk idd..

Mannetjes zullen eerder op je hand zitten rijen dan popjes hoor,
                          popjes gaan eerder in je nek een holletje maken alsof het een nestje is

Ze rijdt niet.......als mijn man haar op de achterkant van haar rug aanraakt dan duikt ze naar voren en steekt haar "kont" in de lucht en begint te knipogen met haar cloaca........bizarre omschrijving maar ja......dat doet ze dus......

Comment

Hahahaha okee

Zoals Herman al zei, zonder cites kan je haar niet verplaatsen, mag je haar zelfs niet eens hebben.
                            Ik zou als ik jou was de vogel lekker gezellig houden, anders haal jeje alleen maar ellende op de hals.
                            Als ze in beslag wordt genomen komt ze er ws nog slechter vanaf :-(( en krijg jij een flinke boete.

Heeft ze wel een ring met kweeknummer en zijn de aankoop papieren volledig ?
                            Heel goed bewaren.

Ken je papegaai

sigpic

Comment

coco net wat antonia zeg .lekker zelf houden .nr 1 het is en blijf een aandenken aan je moeder.en ik zelf zal zeker als je hem zemf al div jaren heb de vogel lekker houden en nog veel van genieten.

en het is heel belangrijk voor je om het aankoopbewijs goed te bewaren.dit is voor jou een herkomst verklaring en is in dit geval heel belangrijk.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X