Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weg geweest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Weg geweest

Hallo kromsnavelvrienden
    Ik ben ruim een jaar uit de roulatie geweest ivm borstkanker. Een lange weg maar door de aanwezigheid van mijn kromsnavels heb ik me erdoorheen geworsteld. Je kunt weinig en dan is gezelschap erg fijn. Helaas werd mijn Grijze Roodstaart bloednerveus van alle veranderingen. Kaal hoofd, hoofddoek, ons verdriet en angst. Ze ging zich plukken. Ik ben met haar naar het UMC (dierenpraktijk Univeristeit in Utrecht) geweest voor onderzoek. Het lag enkele meters naast het kankercentrum waar ik dagelijks kwam. Ze konden niets bij Bibi vinden. Nog een gedragsdeskundige laten komen maar onze lieverd had alles. Het was door mijn ziekte. Helaas heeft ze het niet gehaald. Op mijn laatste behandelingsdag is ze overleden. Nog meer verdriet. Mijn man was bang dat ik in een depressie zou komen en heeft een nieuwe baby papegaai gekocht. Vond het even moeilijk en voelde me schuldig. Je gaat vergelijken enz. Maar Loeca, onze nieuwe telg, brengt veel liefde en gezelligheid met zich mee. Gelukkig is ons leven in wat rustiger vaarwater gekomen en kunnen we weer volop aan het genieten van het moois om ons heen. Positief blijven. Ik heb rugtassen voor de vogels gekocht zodat we samen mijn conditie weer kunnen opbouwen. Ik moet zeggen: de rugtassen zijn ideaal. Niet goedkoop maar zie het als een investering. Of je nu 3 spijkerbroeken koopt of dit. De vogels vinden het geweldig. We hebben een Rose Kaketoe met de naam TinTIn en een Grijze Roodstaart Loeca.

Welkom terug dan maar zullen we zeggen.

Wens je van deze kant veel sterkte en veel positieve kracht.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Bedankt

Bedankt meneer Dijkman. Ik wil graag wat foto's plaatsen maar ik heb het systeem nog niet door. Kunt u mij wegwijs maken? Welke stappen moet ik ondernemen om een kiekje te plaatsen?

Comment

Hai Helen welkom back

Die rugtassen zijn inderdaad fijn.
        Kijk hier maar eens even: https://www.papegaaienforum.nl/showth...sen-van-foto-s

(het is Dijkkamp)

Comment

(het is Dijkkamp)
          Oeps dat jij dat nog weet de eerste kennismaking heeft indruk gemaakt dus.

Ik wil graag wat foto's plaatsen maar ik heb het systeem nog niet door.
          In dit forumonderdeel wordt uitgelegd hoe en wat en kun je naar hartenlust oefenen.

https://www.papegaaienforum.nl/forumd...-Test-en-crash

Comment

Whaaaaaaaaaaaaa die eerste kennismaking vergeet ik nooit meer

Comment

Betty
              Whaaaaaaaaaaaaa die eerste kennismaking vergeet ik nooit meer

dat was er 1 he

Comment

Hallo,welkom terug
                Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
                en Magnum

Comment

Welkom terug en bedankt voor je mooie en inspirerende verhaal. Ik ken het gevoel dat je gaaien je in een periode van ziekte erdoor kunnen slepen uit eigen ervaring.
                  Veel geluk samen met je gaaies!
                  Nikki
                  Fleur

Zazu & Zoë (forpusjes)

Comment

Welkom terug

@ Betty ,zon figuur vergeet je je leven niet meer he !!!
                    Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
                    Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

welkom

Jullie welkomswoorden zijn hardverwarmend. Bedankt lieve mensen.

Comment

Hoi Helen,

Van ons ons ook een warm welkom! Dat moet een heftige periode geweest zijn.

Ik ben zelf nieuw op het forum, en nieuw in het houden van papegegaaien. dus moet ook nog even uitVOGELen hoe alles werkt! ;-)
                        Ik heb ook een rosé van nu 4 maanden. pop of man weet ik nog niet... Maar het is een schat!

Nogmaals welkom!

Groetjes,

Shaartje en Dorus!

Comment

Shaartje

Hallo Shaartje,
                          Na een paar maanden kun je zien aan de ogen of het een pop of man is. Ik dacht dat ik een man had dus haar naam werd Tintin. Maar ze heeft bruine ogen met zwart gekregen dus... een pop. De ogen van een man blijven donker. Een echte ADHD vogel Maar zo lief...

Comment

Welkom Helen,

Wat een inspirerend en mooi verhaal, hoe verdriet, ziekte en geluk samen kunnen gaan. Hoe gevoelig een papegaai is en je aanvoelt, heel veel sterkte met het verlies van hem en jou, gezondheid en veel plezier met jullie papegaaien toegenwenst.

Groetjes Julia
                            Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Wat een verschrikkelijk naar verhaal Heel veel sterkte met alles !
                              Chester en Samba
                              Yoda en Navy

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X