Ik ben Hermien mijn wederhelft heet Ibo.
We hebben 3 mensenkinderen
We hebben er het al een aantal jaar over om ooit eens een papegaai erbij te willen hebben.
En nu is het bijna zover.....lezen informatie opzuigen...marktplaats nalopen...
Maar dat is mogelijkerwijze een don't?
De hoek waar de kooi en de boom moet gaan staan word de komende dagen
leeggemaakt.
Het liefste wilden we een wat oudere gaai niet een baby....dat eten geven via een spuitje zie ik helemaal niet zitten en ik h gelezen dat dat ook pertinent niet beter is...
Ben flink benauwd dat ik iets fout doe dan en dat een kuiken stikt of zijn kropje verbrand of zo.
Een papegaai kiezen we voor de rest van ons leven hij zal erbij zijn als onze kinderen het huis alweer verlaten...
als we met pensioen gaan....als een van ons beiden komt weg te vallen...
juist daarom willen we niet lukraak een gaai kopen.
we willen alles weten!
Daarom ben ik hier lid geworden.
Je mag in het forum geen namen noemen of reclame maken zag ik maar zijn er betrouwbare kwekers?
We weten van 1 naam dat we daar beter geen vogel kunnen kopen....
Maar misschien zijn er meer?
Die reacties mag je geven per pb
We zijn op zoek naar een grijze roodstaart...
mischien zijn er leden in de buurt van lelystad die ervaringen willen uitwisselen?
Ibo komt uit Drachten als we goed geïnformeerd zijn zit daar een vogelarts. Is die goed?
ik duik morgen verder het forum op om informatie te vergaren....
tot morgen
We hebben 3 mensenkinderen
We hebben er het al een aantal jaar over om ooit eens een papegaai erbij te willen hebben.
En nu is het bijna zover.....lezen informatie opzuigen...marktplaats nalopen...
Maar dat is mogelijkerwijze een don't?
De hoek waar de kooi en de boom moet gaan staan word de komende dagen
leeggemaakt.
Het liefste wilden we een wat oudere gaai niet een baby....dat eten geven via een spuitje zie ik helemaal niet zitten en ik h gelezen dat dat ook pertinent niet beter is...
Ben flink benauwd dat ik iets fout doe dan en dat een kuiken stikt of zijn kropje verbrand of zo.
Een papegaai kiezen we voor de rest van ons leven hij zal erbij zijn als onze kinderen het huis alweer verlaten...
als we met pensioen gaan....als een van ons beiden komt weg te vallen...
juist daarom willen we niet lukraak een gaai kopen.
we willen alles weten!
Daarom ben ik hier lid geworden.
Je mag in het forum geen namen noemen of reclame maken zag ik maar zijn er betrouwbare kwekers?
We weten van 1 naam dat we daar beter geen vogel kunnen kopen....
Maar misschien zijn er meer?
Die reacties mag je geven per pb
We zijn op zoek naar een grijze roodstaart...
mischien zijn er leden in de buurt van lelystad die ervaringen willen uitwisselen?
Ibo komt uit Drachten als we goed geïnformeerd zijn zit daar een vogelarts. Is die goed?
ik duik morgen verder het forum op om informatie te vergaren....
tot morgen
Comment