Onze Rico is sinds afgelopen vrijdag bij ons, hij doet het heel goed en is al aardig aan het wennen. Gisteren hebben we een bezoekje gebracht aan de dierenarts en heeft hij bij Rico 1 vleugel gekortwiekt. Rico is goed uit de kooi te pakken en niet angstig. Echter kon hij nog heel goed wegvliegen. Met behulp van het internet en het opletten bij de dierenarts heb ik zojuist het andere vleugeltje zelf gekortwiekt. Nu kan Rico alleen maar kleine stukjes vliegen en gaat het nu perfect. Hij gaat goed op me hand zitten, en springt lekker van me hand naar de tafel, of kooi. Hij belande zojuist zelfs op de rug van ons hondje Kwiebes die zoiets had van huh??? moet dat?? maar ze deed er niks tegen en heb Rico van haar rug op me hand laten stappen en op zijn stok gezet.
Geen ongelukjes meer dus en dat is zojuist beloont met een heerlijk druifje waar hij lekker van heeft zitten smullen.
Geen ongelukjes meer dus en dat is zojuist beloont met een heerlijk druifje waar hij lekker van heeft zitten smullen.
Comment