Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo allemaal ik ben meta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hallo allemaal ik ben meta

Wij hebben 34 jaar 2 grijze roodstaarten gehad maar helaas 31 augustus lag jacco dood in de kooi, ze kan wel 60 zijn geweest want toen we haar kochten was ze volwassen maar het was goed schrikken want je,bouwt natuurlijk een hele hechte band op ,nu hebben we alleen nog cokkie over hij is een mannetje ze zijn lang geleden gesekst door dokter Kaal
    het was helaas geen koppeltje.
    met vriendelijke groet Meta

Hallo Meta, welkom hier.

Wat zal je geschrokken zijn zeg, 1 van je maatjes overleden. Sterkte hiermee.

Comment

hallo meta welkom hier
      wat verdrietig dat jacco zo plotseling is overleden en cokkie zijn maatje kwijt is hoe oud is cokkie nu of weet je dat niet precies ?
      heel veel sterkte ermee
      wat een gemis zal dat zijn pfff
      ik moet er niet aandenken onze peter is 38 en ik hoop ook nog heel veel jaar van hem te mogen genieten
      ***Calorieën, dat zijn toch beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken ? ***

Comment

Welkom
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Hai Meta welkom

Comment

hoi Meta, welkom.
            ik heb zelf ook 2 grijze roodstaarten. Kiki en Kaatje. Deze wonen sinds vorig jaar augustus bij mij. Is wel een koppel van nu 10 en 22, maar hebben gelukkig nooit broeds gedrag vertoont. Hiervoor had ik 11 jaar ook een grijze, Rico, die door KDS is overleden op 29 jarige leeftijd. Dit was een hele traumatische ervaring voor mij.

Ik kan me daarom zo goed inleven dat het overlijden van Jacco na zoveel jaar, je niet in je koude kleren is gaan zittten.
            Weet je waaraan hij overleden is? Niet dat het nu van belang is, maar helpt je bij het verwerken.

Je zegt, het was geen koppel, maar ze waren wel heel wat jaren samen.

Die van mij zijn niet echt een koppel dat ze voor een nageslacht zorgen, maar wel aan elkaar gehecht. Kiki de man, geeft Kaatje te eten, ze verzorgen elkaars veren en zitten regelmatig te "bekken" zo noem ik het maar.

Cokkie is wel z'n maatje kwijt. Hoe is dat nu? Ben je van plan om een andere grijze erbij te nemen?

En jij, je bent na zoveel jaar ook een dierbare vogel kwijt. Jouw Jacco.

Sterkte hiermee en ook met je beslissing hoe verder te gaan voor Cokkie.

Comment

Hoi

Welkom hier..wat naar dat je Jacco bent verloren..
              Hoe gaat t nu met Cokkie?

Wij hebben er 1..Meeco hij is 8 jaar..
              sigpic

Comment

jacco en cokkie.

Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
                Hoi

Welkom hier..wat naar dat je Jacco bent verloren..
                Hoe gaat t nu met Cokkie?

Wij hebben er 1..Meeco hij is 8 jaar..
                bedankt voor je medeleven het is vreemd maar hij mist haar geen seconde het was geen koppeltje we hadden ze al gescheiden in de kooi want jacco had geen leven bij hem dus ze hadden een lat relatie.maar wij,mijn man willem en ik missen haar heel erg want qua kararakter was ze veel liever dan cokkie eigelijk hadden we haar alleen moeten houden maar dat is achteraf.nou dit was het tot zover de groetjes van meta.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
                  hoi Meta, welkom.
                  ik heb zelf ook 2 grijze roodstaarten. Kiki en Kaatje. Deze wonen sinds vorig jaar augustus bij mij. Is wel een koppel van nu 10 en 22, maar hebben gelukkig nooit broeds gedrag vertoont. Hiervoor had ik 11 jaar ook een grijze, Rico, die door KDS is overleden op 29 jarige leeftijd. Dit was een hele traumatische ervaring voor mij.

Ik kan me daarom zo goed inleven dat het overlijden van Jacco na zoveel jaar, je niet in je koude kleren is gaan zittten.
                  Weet je waaraan hij overleden is? Niet dat het nu van belang is, maar helpt je bij het verwerken.

Je zegt, het was geen koppel, maar ze waren wel heel wat jaren samen.

Die van mij zijn niet echt een koppel dat ze voor een nageslacht zorgen, maar wel aan elkaar gehecht. Kiki de man, geeft Kaatje te eten, ze verzorgen elkaars veren en zitten regelmatig te "bekken" zo noem ik het maar.

Cokkie is wel z'n maatje kwijt. Hoe is dat nu? Ben je van plan om een andere grijze erbij te nemen?

En jij, je bent na zoveel jaar ook een dierbare vogel kwijt. Jouw Jacco.

Sterkte hiermee en ook met je beslissing hoe verder te gaan voor Cokkie.
                  hallo riab we hebben het niet laten onder zoeken maar ze had zwarte ontlasting en het stonk zuur de laatste tijd sliep ze erg veel en wilde geen fruit meer en niet meer gedoucht cockie mist hem absoluut niet maar wij destemeer want jacco had een lief zacht karakter en cockie wil graag bijten hij klets de oren van je hoofd kommandeerd de hond santos hou je kop en roept de katten. kan jij ons nog vertellen wat,ksd,betekent nou de groetjes van meta.

Comment

KDS is kliermaag verwijdings syndroom, zelfde als PDD. altijd dodelijk. Het maagdarmkanaal werkt niet meer (Even googelen).

Zijn jouw vogels ooit getest en daarna met andere vogels in aanraking geweest of zijn jullie met vreemde papegaaien in contact geweest.
                    Dit zijn dan redenen om Cokkie te laten testen. Je weet niet wat Jacco onder de leden had.

Hier praat Kaatje de oren van je kop, vooral als het druk in huis is.

groetjes Ria

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                    X