Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iris & Wiske

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Iris & Wiske

Hoi Allemaal,

Ik ben Iris met m'n lieve maatje Wiske. Ik ben stewardess, dus je zou denken 'niet echt de goede basis voor de aanschaf van een vogeltje', maar niks is minder waar. Oké, nu en dan ben ik een paar dagen van huis, maar de dagen dat ik vrij ben, breng ik fulltime door met Wiske, snachts slaapt ze zelfs op mijn kamer op haar favo speeltje. Als ik aan het werk ben, zorgen mijn huisgenoten voor wiske, voeren haar, zetten haar voor de tv en zetten op bewaakte momenten het deurtje van 't kooitje open.

Aangezien ik in Dubai woon voor een paar jaar (en mijn familie in Nederland is), is Wiske m'n perfecte en meest lieve maatje. Ze heeft geen vriend/in, zover (een paar maanden nu) ziet ze er gelukkig uit en is ze gezond.

Wiske is een eigenwijs ding, fluit ontzettend veel en haar favo ding is toch wel met Moeders (ik) buiten op stap. Lekker wandelen langs zee, ergens een drankje doen, ze is overal bij. Samen een filmpje kijken zit er ook vaak in, maar omdat ik ontzetend bored raak van Peter Pan (Wiske absoluut niet) en liever mijn genre kijk, ligt ze vaak op m'n buik in te dutten.

Hier 'n foto!

Groetjes, Iris

Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	1
Size:	51,5 KB
ID:	211594Hier de foto
    Last edited by iris; 08-10-12, 20:12.

Comment

Welkom

Je moet wel de link van de foto meesturen
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

welkom Iris met je wiske (y) Leuk vogeltje en ja, je hebt erg goed gezelschap als je thuis bent.

Lijkt me toch wel lastig en soms ook wel eens moeilijk (gevoelsmatig dan) om wiske steeds aan de zorgen van anderen over te laten.
        Maar het is niet anders.
        groetjes Ria

Comment

Leuke foto en fijn dat Wiske zoveel betrokken word bij jouw leven!
          Nikki
          Fleur

Zazu & Zoë (forpusjes)

Comment

Hoi Iris

Welkom hier met je lieve maatje Wiske....
            sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X