Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit zijn wij!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dit zijn wij!

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben al bijna vijf jaar veel plezier van onze aga, Matata genaamd. Hij (of zij?) is lief, kroelerig, supertam en dol op papier. Onze persoonlijke papierversnipperaar! Vanwege het vele rijen (of heet dat niet zo) hebben we besloten een maatje voor hem te zoeken.

Zo is drie weken geleden Nieuwes bij ons gekomen. Een, toch wel schuwe, aga van, toen, twee maanden oud. Met de komst van nieuwes bleven veel vragen onbeantwoord en ben ik veel gaan lezen op het forum. Gelukkig bleek na enige tijd lezen dat ik mij nog niet teveel zorgen moet maken dat het nog geen vriendjes zijn. Al hoop ik wel dat ik ze bij elkaar kan gaan zetten.......

Na drie weken is Nieuwes al een stuk minder schuw, kan al 'op' (al is dan op de pollepel en niet op de hand) en komt uit zichzelf nu naar ons toe!

Vanaf deze plek wil ik iedereen alvast bedanken voor de nuttige en interessante bijdrages die al op het forum staan. Veel tips zijn al in de praktijk gebracht!

Monique

Oja, de groene is Matata en de gele is Nieuwes
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 01-10-07, 14:40.

welkom in ieder geval op deze forum. ik ben blij voor je dat je veel info heb opgedaan hier . is leuk om te horen. wat zien die aagjes er schattig uit. lekkere boefies zijn het. en een papierversnipperaar is makkelijk zeker met een papier die je beter niet bij het oud papier kan doen lol . ik wens je veel plezier op deze forum. vragen kan je hier altijd kwijt
    groetjes
    Diana DJ sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X