Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joke en Cha-Cha stellen zich voor.......

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Joke en Cha-Cha stellen zich voor.......

Sinds 2 maanden hebben wij gezinsuitbreiding.
    Cha-Cha is een Congo grijze roodstaart, een meisje.
    Ze wordt 24 oktober een half jaar.
    We hebben de hele woonkamer aangepast als haar woon-en speelverblijf.
    En dat wil wat zeggen als je weet dat we al samenwonen met nog 2 honden, 4 katten, 2 parkieten en een doofstomme kanarie.
    Ook die hebben hun eigen spelerijen, kleden, vachten etc.......
    Wij zijn er bij in als het ware maar zouden niet anders willen.
    Ik ben getrouwd met Jan, we hebben 2 grote kinders van 18 (Dion) en bijna 20 (Yaslin)
    Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij duidelijk en simpel uit kan leggen hoe ik een vraag kan stellen mbt Cha-Cha.
    Ze fluit en zingt en begint te praten als Brugman, heeft al een vrij uitgebreide woordenschat.
    Ik heb al vaak op deze site geprobeerd om mijn vragen te stellen maar krijg dit niet voor elkaar.
    Op computergebied ben ik niet een van de slimsten schijnbaar maar het lijkt me zo leuk om met jullie over onze grijsjes en hun streken te praten en te leren.
    Help!
    Hoe werkt het hier?
    Als ik een leuke foto heb zal ik een van mijn jongens vragen die voor mij op deze site te plaatsenm
    heel graag hor ik van jullie........
    een van mijn vragen is bijvb waarom gaat Cha-Cha als we spelen op haar rug liggen en maf doen????
    De eerste keer dat ze dat deed dacht ik dat ze een toeval kreeg, ik schrok me rot hahaha,
    cya en gr Joke en co

Hoi Joke,

Welkom!! Om vragen etc. te kunnen plaatsen op 't forum kan ik uitleggen hoe ik het doe:

Allereerst log je op de hoofdpagina in.
    Op de hoofdpagina zie je alle categorieen staan.
    Kies de juiste categorie: als je een vraag wil plaatsen over bv. gedrag van een grijze roodstaart, klik je aan:
    Grijze roodstaart papegaaien - Gedrag Grijze roodstaart

Nu is het zo dat op dit forum de categorieen als een apart forum gezien worden, wat betekent dat als je dus op bv. de categorie Grijze roodstaart papegaaien - Gedrag Grijze roodstaart klikt en je wil een bericht plaatsen, je ook moet inloggen op Grijze roodstaart papegaaien. Als je niet inlogt op een categorie kan je lezen als ''gast'' maar geen berichten plaatsen.

Op mijn computer is het zo dat nadat ik inlog op een categorie ik het venster ''je bent nu ingelogd..'' zie en dan automatisch doorgestuurd word naar de pagina waarop in inlogde, maar dan daar ''je bent niet ingelogd..'' zie staan.
    Als dat bij jou ook het geval is, log dan niet weer in, maar klik daar dan ''cancel''.
    Daarna, om te zien dat ik dan daadwerkelijk ben ingelogd, moet ik de pagina verversen (refresh, bovenaan links in je browser: vierkant symbooltje met 2 groene pijltjes erin, klik daarop).

Een heel verhaal, maar je zal zien dat het in feite heel makkelijk is!
    Succes en groetjes,
    Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam & Nico sigpic

Comment

Welkom Joke,

Het lukt je toch al aardig, want je hebt jezelf voorgesteld en daarin ook een vraag gesteld.
      Ga zo door en stel je vraag alleen in de juiste groep. Heb je een vraag over gedrag... of over voeding kies dan steeds de juiste groep uit.

Nieuw aanklikken en tikken maar.

Op de rug liggen kan volgens mij 2 betekeninissen hebben, of het beestje is helemaal blij en wil met je stoeien of het is een verdedigingshouding.
      Bij een verdedigingshouding merk je het van zelf want dan grijpt de vogel je heel stevig met zijn pootjes vast en gaat je met zijn snavel bewerken.

Groet en succes,

Frans
      fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X