Een tijdje geleden was ik via dit forum opzoek naar een Zonparkiet. Opeens kwam Babyvogels. Ze hadden er nog 2 zitten. Heel erg blij natuurlijk want ze zijn zo moeilijk te vinden.. Zoals jullie konden lezen zou ik binnenkort mijn zonparkiet ophalen. Ik had goed mail contact met Hans van Babyvogels. Totdat ik een tijdje niets meer hoorde. We hadden mail dat het wel ging lukken om hem 1 of 2 november op te halen. Gister alles gehaald, de kooi staat klaar. En ook ik was er helemaal klaar voor. Ik mailde Hans waneer het uitkwam. Hij mailde terug dat hij nog 3x pap nodig heeft en het zeker nog wel een paar weken gaat duren voor hij zelfstandig eet :| shock! nog een paar weken?! Ik heb zelf mijn grijze roodstaart opgevoed die had zelfs 4 x pap nodig en een meyer papegaai van een vriendin. Die kreeg hem ook op 7 weken. Nu is mijn Zon parkiet ook iets ouder dan 7 weken maar krijg hem met geen mogelijkheid mee. =( Ben heel erg verdrietig dat het nog zo lang gaat duren.. Weet ook niet wat ik nu moet doen. Hans zei dat hij mij wel een seintje zou geven..
Ik weet ik ben een leekje en had beter moeten informeren..
Had ik niet gedaan, de site zag er goed en verzorgd uit en het leken mij leuke en betrouwbare mensen. Helaas... nog een paar weken wachten..
Ik weet ik ben een leekje en had beter moeten informeren..
Had ik niet gedaan, de site zag er goed en verzorgd uit en het leken mij leuke en betrouwbare mensen. Helaas... nog een paar weken wachten..
Comment