Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alweer Babyvogels..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alweer Babyvogels..

Een tijdje geleden was ik via dit forum opzoek naar een Zonparkiet. Opeens kwam Babyvogels. Ze hadden er nog 2 zitten. Heel erg blij natuurlijk want ze zijn zo moeilijk te vinden.. Zoals jullie konden lezen zou ik binnenkort mijn zonparkiet ophalen. Ik had goed mail contact met Hans van Babyvogels. Totdat ik een tijdje niets meer hoorde. We hadden mail dat het wel ging lukken om hem 1 of 2 november op te halen. Gister alles gehaald, de kooi staat klaar. En ook ik was er helemaal klaar voor. Ik mailde Hans waneer het uitkwam. Hij mailde terug dat hij nog 3x pap nodig heeft en het zeker nog wel een paar weken gaat duren voor hij zelfstandig eet :| shock! nog een paar weken?! Ik heb zelf mijn grijze roodstaart opgevoed die had zelfs 4 x pap nodig en een meyer papegaai van een vriendin. Die kreeg hem ook op 7 weken. Nu is mijn Zon parkiet ook iets ouder dan 7 weken maar krijg hem met geen mogelijkheid mee. =( Ben heel erg verdrietig dat het nog zo lang gaat duren.. Weet ook niet wat ik nu moet doen. Hans zei dat hij mij wel een seintje zou geven..

Ik weet ik ben een leekje en had beter moeten informeren..
    Had ik niet gedaan, de site zag er goed en verzorgd uit en het leken mij leuke en betrouwbare mensen. Helaas... nog een paar weken wachten..

Als je hem überhaupt al krijgt.....
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
      Als je hem überhaupt al krijgt.....

echt?? is dat ook maar de vraag..? nee he :'(

Comment

zoek maar op dit forum over Babyvogels, er gaat een wereld voor je open, sorry.

Comment

Bah, wat een nare mensen! Heb je al een aanbetaling gedaan? Zoniet dan zou ik er meteen klaar mee zijn en op zoek gaan naar een betrouwbare kweker winkel die waarschijnlijk ook nog eens een stuk goedkoper is.. Je zou eens bij Lorre&co, Dieca of Hareco kunnen informeren, dat zijn winkels die je wél 100% kunt vertrouwen.

Succes!
          http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Ik heb alles in 1x betaald omdat een vriend hem voor me zou ophalen omdat ik zelf in een rolstoel zit en niet bij hem binnen kan komen was het handiger om het hele bedrag te betalen zodat een vriend van mij hem dan meekreeg..

Comment

Ik hoop dat je je zonparkiet idd krijgt.
              maar helaas ben ik ook bang dat Astrid gelijk heeft.

Had je ook al een aanbetaling gedaan?
              Zoek dan even alle topics over babyvogels op (via de zoekbalk). Er was al iemand die mensen wil verzamelen voor een gezamenlijke aanklacht.

Comment

https://www.papegaaienforum.nl/showth...ogels-nl/page2

Helemaal onderaan.

Comment

Balen dat het zo moet gaan :S

Zonparkieten worden vaak aangeboden hoor ;-)
                  Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dramaqueen1986 Bekijk Berichten
                    Ik heb alles in 1x betaald omdat een vriend hem voor me zou ophalen omdat ik zelf in een rolstoel zit en niet bij hem binnen kan komen was het handiger om het hele bedrag te betalen zodat een vriend van mij hem dan meekreeg..
                    Misschien was dit ook niet zo slim om te doen.. is 7 weken nog echt te jong?? hij weigert gewoon echt om mijzelf nog 2x pap te laten geven aan het beestje terwijl ik mijn grijze roodstaart ook op heb gevoed.. die moest zelfs 4x pap =(

Comment

Waarschijnlijk is dit een excuus om je aan het lijntje te houden

Comment

zou per ommegaande je geld terugvragen of als je via rekeningnummer hebt betaald, de bank de opdracht geven om het te retourneren. maar goed dat zou ik doen!

Comment

7 weken is nog inderdaad wat jong.
                          Je hebt wel een reactie gekregen dat biedt hoop want sommigen horen nooit meer wat begrijp ik.

Wat ik zou doen is vragen of je kennis even een foto van je vogel mag maken.
                          Dan kan die zich er persoonlijk van overtuigen dat die daar zit.

Nog even hoe kwam babyvogels in contact met jullie ?..

Laat ons weten hoe het afloopt en wanhoop nog niet te vroeg .

Henk

Comment

op 19 okt was mijn vogel al 6 weken.. ik heb hem gevraagd of we hem dan tussen 5 en 9 nov. mogen ophalen.. dan is hij inmiddels alweer 9 weken.. ik ben benieuwd.. hij had duidelijk aangegeven dat het wel moest lukken 1 of 2 nov. hier heeft hij vanaf gezien.. hoop dat hij het volgende kan waarmaken.. dat moet toch haast wel? 9 weken?! en dan nog niet zelfstandig.. ik weet niet hoe het met zonparkieten gaat maar mijn grijsje deed het daarvoor al.. =/ ik heb de informatie van iemand van marktplaats.. die had net de laatste verkocht maar bij Hans zaten er nog 2..................

Comment

de kans is aanwezig dat de vogel die JIJ zou krijgen verkocht is aan een ander, en is hans als de wiedeweerga achter een andere zonparkiet aangegaan voor jou.

dit is of:

hem gelukt maar is het vogeltje wat jonger en verdoezelt hij dit door te zeggen dat jouw vogel wat langer aan de pap moet.

hem niet gelukt en is hij nu naarstig op zoek naar een zonpariet in het land.

ook ik zou iemand langs sturen om te kijken naar jou vogel en dan vooral het ringnummer te noteren.
                              gaat hij hier niet op in, de koop ontbinden en geld terugvorderen.

en daarna nooit meer wat bestellen bij hem

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X