Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alweer Babyvogels..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Esther Bekijk Berichten
    zou per ommegaande je geld terugvragen of als je via rekeningnummer hebt betaald, de bank de opdracht geven om het te retourneren. maar goed dat zou ik doen!

helaas is dit niet meer mogelijk, hij zegt niet met zekerheid een nieuw baasje te kunnen vinden binnen de 3 a 4 weken dat hij daar al zit en het kost ze veel geld om "mijn" (want ik heb er al voor betaald, dus, mijn vogel zegt hij) vogel te onderhouden.. anders had ik mijn bank allang de opdracht gegeven.. maar hij eist het geld op vanwege alle kosten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dramaqueen1986 Bekijk Berichten
      helaas is dit niet meer mogelijk, hij zegt niet met zekerheid een nieuw baasje te kunnen vinden binnen de 3 a 4 weken dat hij daar al zit en het kost ze veel geld om "mijn" (want ik heb er al voor betaald, dus, mijn vogel zegt hij) vogel te onderhouden.. anders had ik mijn bank allang de opdracht gegeven.. maar hij eist het geld op vanwege alle kosten
      Als hij er zo op hamert dat het "jouw" vogel is, welk recht heeft hij dan om te zeggen dat je hem niet mag komen ophalen?
      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Volgens mij ga ik het verhaal steeds minder begrijpen :S
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
          Als hij er zo op hamert dat het "jouw" vogel is, welk recht heeft hij dan om te zeggen dat je hem niet mag komen ophalen?
          omdat hij een vogel pas laat gaan nadat een vogel zelfstandig eet + daar nog een week voor zekerheid bij optelt dat hij echt zelfstandig is. Hij had mij gezegd op 19 okt dat de vogels na 2 weken zelfstandig zouden eten. ik heb betaald dus ging ik akkoord met de voorwaarden. maar zijn vogels zijn nog lang niet zelfstandig. dus geeft hij hem niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
            Volgens mij ga ik het verhaal steeds minder begrijpen :S
            wat bedoel je precies..?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dramaqueen1986 Bekijk Berichten
              omdat hij een vogel pas laat gaan nadat een vogel zelfstandig eet + daar nog een week voor zekerheid bij optelt dat hij echt zelfstandig is. Hij had mij gezegd op 19 okt dat de vogels na 2 weken zelfstandig zouden eten. ik heb betaald dus ging ik akkoord met de voorwaarden. maar zijn vogels zijn nog lang niet zelfstandig. dus geeft hij hem niet
              Maar dat is toch gewoon een vaag verhaal van hem? Dat ze er een weekje langer over doen oké, maar dit is wel erg lang.. Ik denk dat je er inderdaad vanuit kunt gaan dat jouw vogel al lang weg is en hij daar gewoon een mooi verhaal van maakt..
              http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                Maar dat is toch gewoon een vaag verhaal van hem? Dat ze er een weekje langer over doen oké, maar dit is wel erg lang.. Ik denk dat je er inderdaad vanuit kunt gaan dat jouw vogel al lang weg is en hij daar gewoon een mooi verhaal van maakt..

ja daarom heb ik een week uitstel gegeven, en een nieuw voorstel gedaan om hem 5-9 nov op te halen. hoop wat van hem te horen & hij hiermee akkoord gaat.

Comment

Wauw...
                  zonde dat je nog niet gelezen heb dat hans best wel een oplichter blijkt te zijn.
                  Hoop voor je dat je gewoon je vogeltje krijgt, Eigenlijk moet je nooit een aanbetaling doen voor een vogel.
                  dit is gewoon niet eerlijk, tenzij je het zwart op wit heb staan.
                  Hoop dat je snel je beesje op kan halen, snap dat je er flink verdrietig van ben!
                  Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Maar jij hebt dus wel contact met Hans en dat kunnen veel anderen niet zeggen.
                    Vraag hem of hij foto's kan mailen nu het langer gaat duren. Bij mooie foto's met een ringnummer zou ik mij al veel geruster voelen, als hij geen foto's stuurt...
                    En ik vind dat je recht hebt op foto's hoor als je al alles betaald hebt.

Comment

Wat ik niet begrijp bij die Hans is het volgende. Ik ga er toch vanuit dat de kopers bij hem een adres hebben. Waarom gaan mensen niet even daar heen om persoonlijk verhaal te halen?

henk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
                        Wat ik niet begrijp bij die Hans is het volgende. Ik ga er toch vanuit dat de kopers bij hem een adres hebben. Waarom gaan mensen niet even daar heen om persoonlijk verhaal te halen?
                        ik heb geen adres gekregen alleen dat ze in de buurt van Alexandrium Rotterdam wonen..
                        Meer werd er niet gegeven.. Op de dag van ophaling zou het adres worden doorgestuurd. Hij reageert niet meer op mijn mails dus moet ik wachten op zijn seintje...

Comment

Hallo,

Zoals al in eerdere posting aangegeven, neem contact op met sisimoon die wil verdere stappen ondernemen zegt ze.

kijk maar eens op volgende link en dan post 32,

https://www.papegaaienforum.nl/showth...ogels-nl/page2
                          ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten

henk
                            Het briljante van dit spel is, hij speelt in op de luiheid van zijn slachtoffers.
                            Nee hoor jullie hoeven van te voren niet een keer langs te komen, maak maar een voorschot of nog beter het gehele bedrag over en hatseflats we hebben weer een sukkel getild.

Comment

Het is me wel wat

Comment

krijg je toch mishandel neigingen van.............
                                Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X