Ik wacht nog 2 weken of hij mijn vogels heeft of dat hij mijn geld terug geeft. Wordt vervolgd.
X
-
Benji1980Ik wacht nog 2 weken of hij mijn vogels heeft of dat hij mijn geld terug geeft. Wordt vervolgd.
Gaat dan om Benji1980, dramaqueen1986 en sisimoon.ik weet niet alles maar doe mijn best
Comment
-
Ja heb contact opgenomen, maar geef het nog 2 weken. Ik ben ontevreden over de gang van zaken, maar geef hem nog 2 weken om het recht te zetten.
En mocht het goed worden opgelost dan laat ik het hier ook weten. Ik ben hier niet om iemand zwart te maken, alleen mijn ervaring en onvrede te delen.Last edited by Benji1980; 04-11-12, 12:53.
Comment
-
jezus wat een ellende, ik dacht ook dat het een goede betrouwbare kweker was, maar ontdek hier steeds meer ellende.
Beste mensen, als er vooraf goed contact is geweest, ging dit dan via de mail? Heb je deze mailtjes nog? Zoja uitprinten en bij een evt. rechtzaak als bewijsmiddel aanvoeren. Plaats op marktplaats een oproep gedupeerden bij elkaar te krijgen, idd samen sta je sterker.
Plaats geen oproep met een negatief karakter, maar bijv.
; wij willen graag een papegaai aanschaffen we hebben gekeken bij Babyvogels.nl en zijn op zoek naar ervaringen met de vogels van hen. Waren ze goed gezond, kregen jullie voldoende info etc etc. Maak er maar een lulverhaal van en wacht reacties af. Alle negatieve reacties verzamelen, contact met hen opnemen en vragen of ze samen met jullie een zaak aan willen gaan.
Deze mensen moeten gestopt worden, dit gaat helemaal nergens meer over als véél geld verdienen over de rug van dierenliefhebbers.
Ga samen een vuist maken tegen dit soort volk, want het zijn gewoon criminelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lejah Bekijk BerichtenToch wil ik ook even opmerken:
Je kan wel zeggen dat mensen beter hadden moeten weten en misschien is dat ook zo. Maar dat is zo moeilijk oordelen.
Ik geef eerlijk toe dat ik ook weleens een aanbetaling vraag op mijn kleine agaatjes. Ik heb soms enkel mailcontact met mensen, ik stuur ze regelmatig foto's van de kleine kuikentjes, maar ik heb ook een keer meegemaakt dat de as koper ineens niets meer van zich horen liet. misschien ander kuikentje gevonden, dichterbij, goedkoper, ander kleurtje? En ja, daarna vraag ik ook een kleine aanbetaling, mensen hebben dat nooit vreemd gevonden. Ik voel mij daar nu ineens wat raar bij, het was toch niet zo gek dat ik dat gevraagd heb.
Dus als mensen zoiets doen vind ik dat niet perse van naieviteit getuigen; misschien is een heel bedrag ineens dan anders, maar toch.
Het burgerlijk wetboek (Boek 7, artikel 26) stelt er echter welbepaalde regels aan.
Allereerst mag een verkoper nooit meer vragen dan 50% van de totaal waarde van een product (sinds een aantal jaar zijn dieren ook een product).
Om alles hierover te lezen verwijs ik graag naar de volgende pagina.
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7.html
Artikel 46a t/m 46j zijn misschien ook wel even belangrijk om te lezen (koop op afstand)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk BerichtenOkeeeee moooooii, fotooooo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dramaqueen1986 Bekijk Berichtenhij heet Loki! heb al een nieuw onderwerp gestartKy Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
sigpic
Comment
-
Deze Hans en grace vind ik een oplichters duo.
Ze staan ook echt overal op internet met verschillende sites.
Het adres van hun is wel bekend op internet. Je krijgt het nooit van hem Maar je kan me PB sturen als je het wilt. Ik ben ook voor veel geld opgelicht door hem.
Alleen gezamenlijk kunnen we dit stoppen
Comment
Comment