Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hierbij stellen wij ons even voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hierbij stellen wij ons even voor

hallo ik ben miranda en samen met mijn groenvleugel ara leek het mij leuk om deel te nemen aan dit forum

Dat doe je goed om hier te komen, welkom Miranda.

We gaan vast nog meer horen en zien???
    Leeftijd ara, hoe lang heb je hem of is het een haar of is dit niet bekend. Woont hij/zijbij je binnen in de huiskamer, slaapt hij/zij daar ook. Wat krijgt ie te eten, nou ja, je hoeft natuurlijk niet meteen je pincode te geven, maar ik ben wel nieuwsgierig en vertaal dit naar belangstellend

groetjes Ria

Comment

Welkom
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

verder

Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
        Dat doe je goed om hier te komen, welkom Miranda.

We gaan vast nog meer horen en zien???
        Leeftijd ara, hoe lang heb je hem of is het een haar of is dit niet bekend. Woont hij/zijbij je binnen in de huiskamer, slaapt hij/zij daar ook. Wat krijgt ie te eten, nou ja, je hoeft natuurlijk niet meteen je pincode te geven, maar ik ben wel nieuwsgierig en vertaal dit naar belangstellend

groetjes Ria
        hoi ria
        mijn ara is nu 4 jaar en ik heb heb het geslacht niet laten sexen omdat ik dit niet zo belangrijk vind
        hij zit bij mij gezellig in de woonkamer op zijn klimboom en met mooi weer zit hij heerlijk buiten.ik geef hem sinds kort pallets omdat hij er met zijn andere voer echt een enorme rommel van maakte hihihih.ook vind hij het heel leuk om alles wat hij eet in het water te soppen.verder geef ik hem eigenlijk alles op een paar dingen na natuurlijk.zo ik hoop dat je nu iets meer te weten ben gekomen oja hij of zij heet henkie whahahaha

Comment

hoi welkom hier,
          en wat heb je een leuke naam aan je gaai gegeven, ik vind dat echt grappig ,
          zegt hij zijn eigen naam al?

Comment

Welkom hier!!!

Groetjes Linda

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X