Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hallo,
    Mijn naam is Lisette 49 en getrouwd, en wij hebben nog 1 zoon thuis wonen.
    Mijn zoon inmiddels 20, is begonnen met 1 aga al snel vonden wij dat zij (want ze legde eitjes) een vriendinnetje erbij moest hebben.
    Samen is voor die beestjes toch veel fijner, naar ons idee.
    Maarja je raad het al, het beestje wat we erbij kochten was geen vrouwtje, dus de eitjes werden bevrucht.
    Ze heeft 2 x een nest met 2 jongen gehad, die hebben wij gehouden en hebben en daarvoor een kamervoiliere aangeschaft waar zij met zijn 6jes in verblijven.
    Uiteraard werden die ook weer volwassen en, vormde er 2 een stelletje en die gingen ook weer leggen.
    Dit was niet de bedoeling en de eitjes wilden we vervangen voor nepeitjes zoals we dus ook bij pa en ma deden.
    Maar mijn zoon is op een dieropleiding gegaan, en daar wilde ze graag 2 jongen bij de opleiding.
    Dus hebben we 2 eieren uitlaten komen.
    De vogeltjes zijn nu inmiddels 5 weken en na de kerstvakantie gaan deze mee naar een voiliere op school, waar ze goed verzorgd gaan worden.

ow dat is niet best, inteelt.

sorry dat ik gelijk op negatieve toon begin, welkom hier.

Comment

Welkom Lisette

Wat een mazzel hebben jullie dat de aanschaf van het 2e agaatje een mannetje bleek!
      Twee popjes hadden elkaar de tent uitgeknokt, zeker als er 1 broeds was zoals bij jullie!

En leuk dat je klientjes hebt, maar dat kan je beter toch maar niet meer doen ivm inteelt. Laten we maar hopen dat de 2 kleintjes die nu samen gaan blijven niet weer man en pop zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Esther Bekijk Berichten
        ow dat is niet best, inteelt.

sorry dat ik gelijk op negatieve toon begin, welkom hier.
        Nou bedankt voor je welkom, erg vriendelijk is het idd niet om zo nieuwe mensen te begroeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lejah Bekijk Berichten
          Welkom Lisette

Wat een mazzel hebben jullie dat de aanschaf van het 2e agaatje een mannetje bleek!
          Twee popjes hadden elkaar de tent uitgeknokt, zeker als er 1 broeds was zoals bij jullie!

En leuk dat je klientjes hebt, maar dat kan je beter toch maar niet meer doen ivm inteelt. Laten we maar hopen dat de 2 kleintjes die nu samen gaan blijven niet weer man en pop zijn.
          Dank je wel voor je welkom,
          Dat 2 vrouwtjes niet samen kunnen had idd een probleem geweest.
          Inteelt is idd niet de bedoeling.

Comment

Welkom,

Ben het wel eens met de bovenstaande berichten.

Gewoon even een vraag.
            Ken je de gevolgen bij inteelt?

sorry dat we je hier zo mee overvallen, maar inteelt is zeker bij wilde dieren niet goed.
            Zo erg wat er in Parijs gebeurt is, en dat omdat een paar personen niet akkoord waren met de meningen van anderen
            -Je suis Charlie-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnevw Bekijk Berichten
              Welkom,

Ben het wel eens met de bovenstaande berichten.

Gewoon even een vraag.
              Ken je de gevolgen bij inteelt?

sorry dat we je hier zo mee overvallen, maar inteelt is zeker bij wilde dieren niet goed.

Ja ik weet dat het niet goed voor ze is, en dat ze zwakker zijn en sneller ziek kunnen worden en vatbaarder kunnen zijn.

Comment

welkom

Comment

wELKOM

Van Harte Welkom hier op het forum, hoop dat je hier een leuke tijd krijgt.

Comment

Welkom hier !
                    sigpic

Comment

welkom

welkom op het forum

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X