Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voortstellen nieuwe grijsjes en mezelf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voortstellen nieuwe grijsjes en mezelf

Hoi,

Ik kom al wat langer op dit forum. Ik heb lang moeten wachten op mijn grijsjes maar hier zijn ze dan.

Ik zal ze even voorstellen.
    Het popje heet safira. Ze is 12 weken oud en heeft nog echte baby geluidjes. Ze is met klimmen nog wat onhandig. Ze probeert haar vleugels te gebruiken bij het klimmen, maar dat gaat meestal niet echt goed. Ze is ook nog wat onzeker bij opstappen, maar wanneer ze zelf eet of ze stapt op wordt ze rijkelijk beloond. Safira woog gisteren 421 gram. Ze is licht grijs beetje zilver achtig. Safira kan de speeltjes nog niet echt goed in de bek houden, maar dat komt wel wanneer ze ouder is.

Het mannetje heet Simba. Hij is 16 weken oud en in gedragingen is hij al verder. Hij roept heel de tijd "ohoe" en fluit charmant. Hij heeft al wel ondeugende trekjes door niet op de boom te blijven zitten, maar oefening baart kunst. In zijn kooi voor straf is voor hem nog geen straf. Hij vermaakt zich met zijn veren en gaat eten. Verder moeten we hem af leren op onze schouder te gaan, want dat vind ik zelf niet prettig en mijn man ook niet. Simba weegt 444 gram, maar van vandaag weet ik nog niet. Simba is donker grijs en je merkt het verschil dus goed. Hij is een echte slopert.

Als je vragen hebt stel ze en zal jullie met foto''s en tekst op de hoogte houden.

Groetjes, Grijze roodstaart 1
    Bijgevoegde Bestanden

Sorry de derde foto is een verkeerde foto van een surprise ipv simba.

Hoi,

Zoals hierboven vermeld de verkeerde foto. Ipv simba een surprise van afgelopen sinterklaas.
    Hier is simba alsnog.

Groetjes,

Grijze roodstaart 1
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Mooie Grijsjes, erg leuk! Veel plezier en geniet ervan!

Comment

wat een prachtig stel, wachten is eindelijk beloond.

Ik vroeg me al af wat ik bij de derde foto moest voorstellen, zat aan een metsel fundering of zoiets te denken en wat dit met Simba en Safira te maken had

Mooie namen trouwens. Je gaat ons toch wel op de hoogte houden van hun ontwikkelingen en groei?

Comment

Ach wat schattig, een orginele naam safira, hoor je niet zo vaak, 4 weken verschil, drukke kraamdagen, heel veel en vooral heel lang plezier samen van en met elkaar.

Groetjes Julia
          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Update

Hoi allemaal,

allereerst bedankt voor de lieve berichtjes.

het was voor ons een drukke dag en ook voor safira en simba. Simba blijft op je schouder willen vliegen. Dit vinden wij niet goed en zijn al bezig met steeds consequent na 2 keer waarschuwen weer terug in de kooi. Het lijkt niet te helpen, want simba gaat nog steeds van de boom af en vliegt naar mensen toe. Het lijkt alsof de kooi nog te leuk is waardoor hij er niet van leert. Tips zijn welkom.
            m
            verder hebben ze het goed naar hun zin. Safira is 7 gram zwaarder en simba 46 gram zwaarder.

weltruste van Safira en Simba.

groetjes grijze roodstaart 1

Comment

Hoi , wat leuk dat je je grijsjes hebt , en wat zijn ze mooi ,
              veel plezier er geluk ermee

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X