Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo Papegaaienliefhebbers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo Papegaaienliefhebbers

Ik zal me even voorstellen ben sinds vandaag actief hier op het Forum.

Mijn naam is Ilona , ben woonachtig in Groesbeek en 23 jaar. Ben een groot liefhebber van papegaaien.
    Ik werk sinds 2008 in een verpleeghuis met veel plezier, in mijn vrije tijd ben ik veel bezig met mijn lieve gaai Knakie.

Knakie is een Bonte Boer.
    Maar niet zomaar een Bonte Boer, een hele speciale voor mij.

Ze is nu sinds vorig jaar december bij me en vanaf dag 3 is me iets raars opgevallen bij haar, haar poot stond wat meer gebogen en het gevoel in de poot was minimaal. Ben toen gelijk naar de vogelarts gegaan om haar te laten onderzoeken. Conclusie : re-pootje was op 2 plaatsen gebroken en hier was niks meer aan te doen.... Ondanks dat Knakie dus in principe maar 1 pootje heeft wie het goed doet, hield het mij er niet van weer af om haar af te staan. Heb Knakie nu bijna 1 jaar en het gaat prima, ze is in de tussentijd getest op alle ziektes en natuurlijk een geslachtbepaling
    Elke dag als ik weer thuis kom springt ze letterlijk de kooi uit van blijdschap , ze voelt mij aan en ik haar. Sinds kort kan ze ook haar naam zeggen Knakie. Geweldig vind ik dit !

Heb in het verleden meerdere gaaien gehad maar deze wegens omstandigheden en veel pijn in mijn hart moeten afstaan. Gelukkig zijn deze goed terecht gekomen. En weet dat het goed met ze gaat....

Papegaaien is mijn Passie, wil hier later ook mijn beroep van maken, zodat ik eigenaren van een gaai kan helpen met probleemgedrag bij huiskamervogels.

Groetjes Ilona & Knakie.
    Last edited by dijkkamp; 19-12-12, 11:12. Reden: linken die niet terzake deden verwijderd.

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X