Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Halloooo ik ben Patricia en nieuw hier,
    de reden dat ik mij heb aangemeld is,
    wij hebben 2 ageponisen genaamd lau en Tini,nou is het dus zo lau de lichtblauwe doet de hele dag pootje pikken bij Tini en het is net vechten wat hij doet met Tini,of dat ie wilt paren met Tini ik weet t niet....
    Tini laat alles toe maar gilt het uit,hoe kan ik dit oplossen ,want als ik Tini die aardig tam is eruit haal wilt ze niks liever dan terug naar lau toe,en als ik ze er allebei uit heb en Tini vastpak komt lau er gelijk aan,vage is ook dat lau tini wel soms eten geeft ,dus ik weet het niet meer ,kunnen niet met maar ook niet zonder mekaar ,op de foto is de lichtblauwe lau en de donkerdere Tini....
    ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven over hoe en wat...
    alvast bedankt groetjessss Patricia
    Bijgevoegde Bestanden

Welkom
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Welkom patricia
      Hoe lang heb je ze al en hoe oud zijn ze nu?
      Zijn het 2 popjes? Want 2 popjes gaan bijna altijd ruzieen en vechten als ze volwassen worden.
      Soms, bij man-pop en 2 mannetjes gaat het ruzien om de hierarchie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lejah Bekijk Berichten
        Welkom patricia
        Hoe lang heb je ze al en hoe oud zijn ze nu?
        Zijn het 2 popjes? Want 2 popjes gaan bijna altijd ruzieen en vechten als ze volwassen worden.
        Soms, bij man-pop en 2 mannetjes gaat het ruzien om de hierarchie.
        Hoihoi, dankjewel ,
        uhm wij hebben ze vanaf april,en toen waren ze al een half jaartje,we hebben ze uit een dierenwinkel,en na meerdere keren te zijn gaan kijken besloten we om ze samen te nemen ,omdat ze toen al onafscheidelijk waren,ze wisten zelf niet wat het waren maar,zoals het nu lijkt lijkt t een koppeltje,alleen is Tini de kleinste echt klein en rustig en veel liever en lau de lichtblauwe heel druk en groot,en totaal niet lief hahaha,en soms maakt lau een knetterend geluidje weet niet wat dat betekend en hij doet soms kokhalsen en dan eet Tini dat,slapen doen ze ook samen,ik weet het niet..... Groetjes Patricia

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X