Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo allemaal!!

Ik ben sanne en ik heb een valkparkietje genaamd Bono(vrouwtje) en een pyrrhura genaamd Bella(ook een vrouwtje, dat denk ik althans).

ik heb me aangemeld bij dit forum omdat ik nog al wat opvoeding problemen heb, beide bijten bijna me vingers eraf! Bono is al bijna 5 en was altijd een heel lief vogeltje tot het mannetje dood ging! ze heeft constant zitten gillen en werd uiteindelijk de duivel die ze nu is. Belle is net nieuw en een maandje bij mij nu, ik steek heel veel energie in der en de eerste 2 weken ging het super goed, maar opeens een verandering in gedrag!

ik weet dat ik niet bang moet zijn voor ze maar ze bijten echt toe bloedens toe en ben echt ten einde raad!

Welkom

Msschen dat iemand anders je kan helpen met je vragen.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Jaa misschien iemand met dezelfde problemen.. Maar ze kunnen ook wel lief zijn hoor haha..
      heb al flink zitten neuzen door het forum, vele leuke vogels gezien!! Ik droom van een grijze roodstaart.. Maar deze 2 ondeugen kan ik niet eens aan!

Bedankt voor de reactie en hoop veel leuke mensen te leren kennen met dezelfde passie voor vogels!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X