Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen Pip & Puk.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen Pip & Puk.

Hallo,

Ik den Desiree en ik ben dol op vogel, voornamelijk de kromsnavels.
    Zelf heb ik 2 agaatjes en het zijn dotjes.

Pip is een Personata en nu ongeveer 10 maandjes oud. Hij is onwijs lief maar sinds puk er is wel een doerak haha. Hij heeft in ze korte leven al genoeg meegemaakt. Ik ben zijn 2 huisje, in zijn eerste huisje waren en herders die steeds bij zijn kooi aan blaffen waren. toen naar mij verhuist. Toen hij eenmaal tam was ging hij mee naar beneden op me schouder en en sprong de hond tegen me op vogel op de grond en toen vond de hond hem wel heel lekker. gelukkig was ik er heel snel bij dus Pip heeft het overleeft afgelopen week had hij me radio draaitje opgegeten en kreeg hij daar nog een klapper van, maar dat overleefde hij gelukkig ook. Ben zo blij dat hij het nog doet
    Click image for larger version

Name:	Pippie.jpg
Views:	2
Size:	34,3 KB
ID:	222409

Puk een Roseicollie en heb ik 8 Oktober 2012 gekocht en toen was hij net 4 weekjes oud dus reken maar uit haha. Puk is een echte dondersteen, vind alles leuk en wil alles onderzoeken.

Name:	Puk.jpg
Size:	27,4 KB
ID:	222410

wat ze super lekker vinden zijn zonnebloempitjes en de fruitkuipjes. Heerlijk dat ze die kuipjes vinden niet aan te slepen.
    maar de zaden harten vinden ze ook lekker, en ze doen er onwijs lang mee, haha.

Name:	Puk en Pip Met zadenhart.jpg
Size:	46,8 KB
ID:	222411
    Last edited by D00wzz; 04-02-13, 18:22.
    x Désirée,
    Pip, Puk,
    Pico, Polo,
    Dico,
    Perry,
    Bob &